hehe... oki doki.... Mitt 39 ligger i riskzonen---- Tror det är 39:7**
mario kart till gamcube
Hur slog du det, gjorde du ALLT rätt då?
↗ till inläggetNej, tog båda svamparna på samma varv.... Jag satsade så gott som på nytt Best Lap...Hur slog du det, gjorde du ALLT rätt då?
FRick ett bra vasrv på Mario circuit 33.***
Behöver bara få så på varje varv så får jag SG
↗ till inläggetSnart har vi ju 2 minuter prick och då är vell varven lika bra :)Hur slog du det, gjorde du ALLT rätt då?
Nu ska jag köra gjärnet så jag får bättre lap än dig.
Nytt rekord lap: 0.39.285 slå det nu Petey.
Fick ännu bättre varv på Mario Circuit 0.33.95*
Fick bättre tid på barnan med 1.45.034
Vilken kart är bäst egentligen? Alla har ju olika... Men Bowsers går ju lätt snabbast,,,, Men ändå så vinner man med en liten Toadette Kart....Nån som vet vilka bilar man har användit sig av för att få WR,,,?
Japp tåget andvänder dom flesta iaf dom jag har sett
Typ 4 WR alla andvände tåget
Diddy Kongs lok alltså... Accelerationen är verkligen botten må säga...
jag tog nytt rekord på lugis bana med den idag :P 1.26 nåt
↗ till inläggetJo jag vetDiddy Kongs lok alltså... Accelerationen är verkligen botten må säga...
Om accelrationen skulle vara bättre skulle man få lite bättre tid
Okej... Det är väl ganska bra....
Men vad har ni för tid på Rainbow Road....?
Mitt är dock ganska dåligt och jag skäms över det...
02:14:***
Nåting men jag hafr inté SG på den iaf
Jag använder mig mer av tåget nu. När man ska boosta åker man åt sidan men det går ändå man behöver bara kunna boosta på så lite tid så möjligt sen är det grymt skönt när man kan kontrollera hur mycket utåt från banan man ska komma. Lite svårt att förklara
↗ till inläggetJag boostar på varenda sväng innan man åker uppåt.... Boostar eventuellt på raksträckan... Slog ju iaf SG där.... Mario och Peach..Jag använder mig mer av tåget nu. När man ska boosta åker man åt sidan men det går ändå man behöver bara kunna boosta på så lite tid så möjligt sen är det grymt skönt när man kan kontrollera hur mycket utåt från banan man ska komma. Lite svårt att förklara
Jag andvänder typ alltid tåget nu
Fast Toads bil andvänder jag på barnor med mycket svängar
↗ till inläggetJag använder mig mer av tåget nu. När man ska boosta åker man åt sidan men det går ändå man behöver bara kunna boosta på så lite tid så möjligt sen är det grymt skönt när man kan kontrollera hur mycket utåt från banan man ska komma. Lite svårt att förklara
Menar du diddys tåg? Den använder jag hela tiden. tycker den är den absolut bästa
↗ till inläggetJag använder tåget på typ alla banor förrutom Waluigi Stadium och DK MountainJag andvänder typ alltid tåget nu
Fast Toads bil andvänder jag på barnor med mycket svängar
varför inte där? tycker den passar på alla banor!
Tåget är inte bra på DKM för att när man ska ta genvägen så måste man stanna av och den har dålig accelration så man får ingen fart, tåget är bättre påasvalt banor med vägar, på Dry dry desert, Waluigi stadium, DKM för på dom ska man ha Toad´s kart :P .