Toadette´s kart är bäst på banor som Peach Beach och Dry Dry Desert...
mario kart till gamcube
varför? är det skillnad på toads och toadettes bilar?
Toad's bil:
Speed: ** Acell: **** Weight: **
Toadette's bil:
Speed: * Acell: ***** Weight: **
jag kör med bilar med mycket speed
tycker det går bäst då
Jag med, Capone. Men på dom med många kurvor tar jag nog dom med högast accerlation
ja, tex DK mountain... är inge bra på den...
↗ till inläggetPå just den banan använde jag Luigi´s kart.... Den har ju bara 2 i acceleration...Så den banan spelar det nästan ingen roll på...ja, tex DK mountain... är inge bra på den...
Jag använder oftast små bilar och små karaktärer jag tycker det går bäst då.
↗ till inläggetJo, men dem är mest till att bossta med. Iaf dem flesta av dem. Det är just därför jag vill ha en liten kart och 2 små förare...Jag använder oftast små bilar och små karaktärer jag tycker det går bäst då.
Jag boostar hela tiden typ,därför R knappen slits lite grann
↗ till inläggetJag boostar bara på dem mest tänkbara ställen... Har man en snabb bil behöver man inte boosta så mycket...Jag boostar hela tiden typ,därför R knappen slits lite grann
eftersom jag kör med de som inte är jätte snabba måste jag boosta, men inte med bowsers bil bland annat
Nja, det beror på hur bra boost den bilen/karten har,, Bowser´s är rätt okej.. Men DK´s och Yoshi´s bil har ingen bra boost.. Dem har bara ett rör där bak på bilen...
Toadette´s kart såg ut att ha 4... Men det är bara 2 som tur är...
I waluigi stadium ska man ha Toad´s bil
Det finns ju rätt mycket svängar på den bannan
Men tåget är bäst på barnnor som kom inte på nån nu
Men alla som har världs rekord har tåget och Baby Mario och Baby Luigi
↗ till inläggetToad´s kart är ingen som helst stor skillnad till Koopa Troopas bil,,, Har jag själv upptäckt...I waluigi stadium ska man ha Toad´s bil
Det finns ju rätt mycket svängar på den bannan
Men tåget är bäst på barnnor som kom inte på nån nu
Men alla som har världs rekord har tåget och Baby Mario och Baby Luigi
varför gjorde de då 2 lika? låter onödigt...
Dem har iaf väldigt jämn boost... Men Toad´s är en liten aning bättre... Kör ju så klantigt med Toad´s kart så jag får lika dålig tid som Koopa Troopa´s bil...
Hur kan den vara lite bättre om de var exakt lika?
Nu hänger jag inte med men om det är att då bilar är lika i allt så är det ändå någon skillnad vad jag vet. Minns inte men jag är bättre med t.ex Goo-Goo Buggy än Koopa Troopa Car eller vad den nu heter?
↗ till inläggetMan är olika bra med olika bilar...Hur kan den vara lite bättre om de var exakt lika?