💬
Logga in
Fuska.se

Prao

47 svar · startad

Nivå 12 · Mästerfuskare

min kompis praoa på ett hotell, hon fick typ vika handukar o sånt

16 May 2005
Nivå 5 · Fuskare

Inte så farligt. Skulle själv praoa på ett hotell. :P

6 Jun 2005
Nivå 5 · Fuskare

Jag praoade för drygt ett halvår sen. Praoade på ett Webcafé. Kan berätta om händelserna:

Dag 1: Vi kom dit på morgonen vid 09:00. Vi fick börja med att göra rent borden och ställa fram lite saker. Efter drygt 15 minuter fick vi lira vilket Steam spel vi ville eller surfa tills 13:00 skulle jag tippa. Då skulle vi äta men då skulle jag åka mini buss till Stockholm för att se Rammstein :cool: Jag kom hem tpy 04:00 på natten.

Dag 2: Vi kom dit 08:30 för skojs skull. Vi fick göra rent handfaten och annat. Vi fick göra rent borden igen och där datorerna stod. Sedan fick vi spela till 13:00 och då skulle vi käka. Sen skulle vi göra rent lite till och sen spela resten av tiden, slutade 16:00.

Dag 3: Det kom 2 till som skulle praoa. Vi fick starta alla datorer. Vi fick städa igen. Vi fick spela i 2 timmar. Sedan städa och sen tror jag det var se på TV och sen käka. Sen spela hela eftermiddagen.

Jag tyckte det var lyx iaf :)

7 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling

jag har praoat på ett ålderdoms hem det sög, ett bageri det sög dubbeld så hårt och en reklamfirma som var skitskoj

12 Jun 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

en kompis te mej praoa på en flipperspels lagare, de fick spela flipper och läsa porrtidning

17 Jun 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Praoat på en Statoil-mack, rätt kul...

+ Behövde aldrig göra nåt.

Maskinen som pressade kartonger var söt.

- Tråkigt att aldrig göra nåt.

När maskinen som pressade kartonger var överfull och inte gick att använda... :(

Vi hade prao för rätt länge sen nu, men det var kul.

18 Jun 2005

jag fick praoa i en skivbutik. :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in