Hoppa till innehåll

Prao


nico
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja jobba är något alla måste göra. Jag har jobbat två somrar i rad och ränsat ogräs på en kyrkogård. Hyfsad lön, jobbigt men värt pengarna.

 

BTT: Jag har praoat två år i rad. 1 respektive 2 veckor.

En vecka på dagis. Skönt som f*n. 4 mål mat om dagen plus fruktstund och någon fika ibland. Frukosten åt man vid ankomst. Leka med barnen var skit kul. Vi grävde världens största sand slott, åkte rutch-kana (stavning), hade längdhopps tävling vid gungorna, lekte med lego, kapplastavar, andra leksaker och busade järnet! Fick också läsa Alfons för dom en gång :D YEAH!

 

Andra gången Praoade jag på Olsons åkeri Skövde AB. Sitta och sova i en lastbil var skit skönt. Lite Advance han jag också med, samt tjata med chaufförn. Men naturligtvis var jag seriös också emmelanåt. Går ju fordon transport och kommer väl bli en tjock lastbils chaffis en dag. HÖHÖ!

 

Nästa gång blir väl praktiken i trean (går ettan). Då ska vi tydligen Praktiser 2-3 ggr. i veckan

 

Min Prao har varit underbar. Tycker också att det är väldigt nyttigt med att komma ut i det rikiga arbets livet lite=P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Jag går bara i 4:an,och jag får börja praoa i 7:an.Hoppas jag får jobba på en tv-spelsaffär :P

Men inte på McDonalds!Jag skulle vilja jobba...på Nintendo!!!Eller så kan man ju praoa som serietecknare,precis som jag vill bli!Men kan man praoa som serietecknare? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja jobba är något alla måste göra. Jag har jobbat två somrar i rad och ränsat ogräs på en kyrkogård. Hyfsad lön, jobbigt men värt pengarna.

 

BTT: Jag har praoat två år i rad. 1 respektive 2 veckor.

  En vecka på dagis. Skönt som f*n. 4 mål mat om dagen plus fruktstund och någon fika ibland. Frukosten åt man vid ankomst. Leka med barnen var skit kul. Vi grävde världens största sand slott, åkte rutch-kana (stavning), hade längdhopps tävling vid gungorna, lekte med lego, kapplastavar, andra leksaker och busade järnet! Fick också läsa Alfons för dom en gång :D YEAH!

 

Andra gången Praoade jag på Olsons åkeri Skövde AB. Sitta och sova i en lastbil var skit skönt. Lite Advance han jag också med, samt tjata med chaufförn. Men naturligtvis var jag seriös också emmelanåt. Går ju fordon transport och kommer väl bli en tjock lastbils chaffis en dag. HÖHÖ!

 

Nästa gång blir väl praktiken i trean (går ettan). Då ska vi tydligen Praktiser 2-3 ggr. i veckan

 

Min Prao har varit underbar. Tycker också att det är väldigt nyttigt med att komma ut i det rikiga arbets livet lite=P

 

Jag ska praoa på dagis år. I tre dagar, verkar rätt kul ^^

 

Rockodile: Förmodligen kan man inte praoa som serietecknare >_>

 

Men när man söker prao måste man ju tänka igenom så att det inte blir att man bara får stå och kolla vad de andra gör útan at man själv får göra något

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Prao Lista:

 

4-5:or 2 dagar

 

6:or 1 vecka

7:an 1 vecka

8:am 1 vecka

9:an 2 veckor

 

Praoade presis i ebgames går i 5:an förra veckan praoa jag och förra året praoa jag också i ebgames rätt kul :)

 

Får bära ut spel tömma spel lådor plasta spel ställa upp spel lägga in spel i lådorna hjälpa folk.

 

praoa från 11:00 till 18:00 första dagen och andra dagen samma sak

Redigerat av Cobraz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...