jo det var ju avslutningsfest och alla var lite onyktra :visslar: då tar en kompis och kysser en annan kompis i tron om att det var hans tjej. detta hände ju inte mig men ändå ha ha! :D
Pinsamma...
Vi skulle sjunga nånting och då hade vi tränat klass för sig och då var det nån refräng jag sjungde jätte högt på några fler sjöng också extra högt då
Sewn skulle vi träna alla 3 femmorna tillsammans. Då trode jag att det skulle låta mycket högre på den refrängen så jag sjöng skit högt
Och ingen annan gjorde det så alla börja skratta då :P
En gång sprack mina brallor när jag var i skolan. Man såg hela där bak på mig, men jag visste inget och fortsatte snacka med mina kompisar (som inte heller visste) och folk gick förbi och gapgarva, och jag fatta ingenting och tänkte :''Vad garvar dom åt?'' Och hela klassen gick förbi och viska och skratta, tillslut kom jag på att man såg hela därbak på mig xD Så jag bad min kompis hämta min jacka från mitt skåp så ja linda runt den från låren och över magen och sen sprang hem för att byta, så snubbla jag över en sten och skalla huvudet i en stång. Gud vad pinsamt, men sen när jag kom hem och bytte så börja jag skratta.
Det var ju lite pinsamt i början, men sen får man säg ett gott skratt. :)
En gång förra sommarn så bodde jag inte här jag bor nu så vi åkte hit jag bor nu och kampade i 4:a veckor och sen en dag skulle vi till havet och bada och där framför vår plats på straden kom ett par brudar och la sig och sola och gissa om dom inte hadde en BH :P så man såg hela pattarna på dom och sen så tog jag fram kikaren för vi hadde med oss den och jag tog skikaren och skika på doms.....
och så när jag gorde det då så hörde jag en röst som sa://vad gör du då?? vad ekligt så gör man inte\\ så var det en gammal kärring som stog och kolla när jag tog skikaren och kolla på deras pattar det var pinsamt B)
men minna ögon bara såg ut så här :blink: när dom komm hehe :P
Mina brallor har också blivit rivna . Fast hälften av klassen va nere i musiken jag och mina kompisar och en lärare va bara i klassrummet. Så fick jag sy ihop den <_<
Jga har inte varit med om nåt pinsamt (tror jag iaf)...
jag har inte varit md om mycket pinsamnt men det pinsamaste jaghar varit med om är när jag och min kompis var ute så kom en gamal gubbe då hälsade jag men han svarade inte då trode jag han var halvdöv då sa jag veldigt högt hallå! men han var inte halvdöv då blev han jätte arg ok sa: va f**n villdu din skitunge