Nja, L och R blir aldrig sega... Dem är lika bra hela tiden tycker jag..
Kontroller
en av mina kontroller har mycket seg R men så har jag ju spelat resident evil mycket också, mycket r där
Har beställt ett Gamecube som kommer i morrn! :D... så DÅ har jag 2 st varav 2 st e oanvända ;)
4 faktist...
två svarta orginal en DK bongo och en gba gc link cable om det räknas som kontroll :P
nej bonbos är inga kontroller, det är tillbehör, du har alltså 2!
↗ till inläggetDK Bongo är en slags kontroll för Donkey Konga kan man ju säga.... Den har ju störst användning där så...nej bonbos är inga kontroller, det är tillbehör, du har alltså 2!
Fast jag tror inte han som startade tråden räknade med såna utan kontroller man kan spela alla spel med.
jag har 2
Jag har 6 stycken, lol.
↗ till inläggetJo jag menar sånma kontroller man kan spela på alla spel medFast jag tror inte han som startade tråden räknade med såna utan kontroller man kan spela alla spel med.
2 lila original
1 svart från någn annan tillverkare
1 Konga
1 Gameboy Advance till Gamecube kontroll :P
↗ till inläggetÄr alla 6 styckna i bra skick? Har själv 6 styckna.... Varav 2 lite taskigare...Jag har 6 stycken, lol.
Mina lila har blivit segare på att reagera när jag trycker på R.
Min svarta knarrar när man vrider på styrspaken :cry:
↗ till inläggetSå är det med en av mina svarta kontroller också.Mina lila har blivit segare på att reagera när jag trycker på R.
Min svarta knarrar när man vrider på styrspaken :cry:
Iaf på det där styrkorset längst nere åt vänster... Det knastrar till när man trycker på det..