själv tycker jag att han borde fåt ca 10 års fängelse!
Jackson Friad !
för olaga innehav utav ful näsa? -.-
domarna bestämmer. michael e friad. same old song, again and again. beeeeaaaat it, beeeaaaat it.
nej för sexuella övergrepp, gett sprit trill minderårig osv
Jag tycker det är väldigt bra att han vart friad, hejade på honom hela tiden! :D
äh, spärra in pedofil killen
Du säger saker om nån när du inte ens känner honom. Du säger saker som pressen tycker, pressen ljuger, pojken ljuger, du ljuger.
Tro på allt man hör och angripa nån som du gör utan att känna personen är en 100 procentig noobvarning.
typ ja... jag kan inte utala mig om ifall han är eller inte eftersom jag sitter på nyheter som blivit omskrivna flera gånger... men om, så är det inte första gången en skyldig kändis i usa slipper undan.. marta stweard (typ) fick ju f*n 3 månader för något som en vanlig amerikanare hade fått yp 5 år för... segt rättsystem...
↗ till inläggetDu säger saker om nån när du inte ens känner honom. Du säger saker som pressen tycker, pressen ljuger, pojken ljuger, du ljuger.
Tro på allt man hör och angripa nån som du gör utan att känna personen är en 100 procentig noobvarning.
nej, jag säger vad jag tror.... det är klart att kan vara oskyldig, det e d ingen som cet mer en han själv
Kanske
Jag vet ju inget om MJ. Så jag röstade på "kanske".... Man ska ju inte rösta efter vad tidningen tycker...Har hört det där med våldtäkterna... Vet ej riktigt vad jag ska tro... Men han förtjänar bättre än fängelse...
Har inte hängt med så bra i detta, så jag tog kanske...
jag har verkligen hängt med, kollat på allt på tv om detta, och jag vart väldigt glad när han gick fri :D
inte bra att mj gick fri.han har ju til och med själv sagt att han tycker att det är okej att sova med barn.tycker att han verkar vara skyldig.tänk igentligen vad många vittnen han hade imot sig.han måste ha mutat juryn.
ingen kommentar
↗ till inläggetinte bra att mj gick fri.han har ju til och med själv sagt att han tycker att det är okej att sova med barn.tycker att han verkar vara skyldig.tänk igentligen vad många vittnen han hade imot sig.han måste ha mutat juryn.
men i tanke på vem som anklagade honom så verkar det osannolikt att han är skyldig
eller så är det bara det att hans morsa och farsa har manupilerat deras barn och sagt till barnen vad som ska säga för att bli skit rika...
Han kanske inte var skyldig.. pojkens mamma sa ju att hon INTE vill att han skulle hamna i fängelse! Hon ville hällre ha pengar! Jag tror att någon i deras familj har caner så hon behövde pengar till vård eller något!
MEN JAG TYCKER ATT HAN ÄR STÖRD!
Jag valde kanske för att om det hadde funits bevismaterial så hadde det nog varit helt rätt att låta han få sitta i fängelse, men nu var det inte så...
ja tror inte att han var skyldig till just detta brott, men det innan...då han betalade istället för att gå genom rättegången...då hade han nog gjort något