💬
Logga in
Fuska.se

Gubbar

281 svar · startad

↗ till inlägget

alla 3 men eftersom jag har typ "mellanrank" så skulle det gå bättre om jag var bättre på Mario Kart

Vart ser du att du har Mellanrank?

ja gillar den där blomman och lilla bowsor och guldbilen min kompis har spelet så ja vet inte va dom heter :)..

17 Jun 2005

ah.. Guldbilen är jag inte heller så säker på... Måste heta Parade car... Blomman heter i varje fall Petey Piranha...

Det ser man ju på tiderna :P

Om dom bästa har kanske 1.30 (exempel)

Så har dom med mellan rank 1.50

Dom som spelar det bara ibland 2.10

Dom uslaste 2.50

↗ till inlägget

ah.. Guldbilen är jag inte heller så säker på... Måste heta Parade car... Blomman heter i varje fall Petey Piranha...

Jag har spelet men har aldrig orkat bry mig om vad allt heter. Jag bara tutar och kör :P

Jo, samma här,,, Fast ibland tutar jag lite överdrivet mycket när jag inte har några vapen... Någon som har lyckats slagit någon så att den motståndaren farit illa?

Ibland, men det har ju mest varit jag som kört så. En trillade ner där på Dino Dino Djungle där genvägen finns :P

↗ till inlägget

Ibland, men det har ju mest varit jag som kört så. En trillade ner där på Dino Dino Djungle där genvägen finns :P

Okej... Jag har bara slagit en så att den fallit på vägen... Ungefär som att åka in i en fakelåda...

Menar du det där stupet?

För datorn skulle inte på något sätt ha tagit genvägen... I sånna fall skulle jag blivit :huh:

18 Jun 2005

Datorn är inte programerad att ta genvägar. Fast jag undrar vad som skulle hända om man slog in en dator i en genväg, tror ni den skulle fortsätta köra då?

Nej, det hade den inte.... Dessutom så är det omöjligt att slå in en dator på fel väg...

varför då, om man är några som satsar att tackla dem... borde gå

jag tycker att Waluigi & Wario är bäst... dom är kraftfulla.

↗ till inlägget

varför då, om man är några som satsar att tackla dem... borde gå

Man får vara högst 2 för att möta datorn...

Det beror på vilken slags genväg det blir.. Men det är ytterst osannolikt,,

Jag menade grottan där genvägen finns :)

Det skulle nog kunna gå. Den där genvägen (som inte jag tycker är en genväg) på Mushroom City om dom fortsätter rakt fram.

19 Jun 2005
↗ till inlägget

Jag menade grottan där genvägen finns  :)

Det skulle nog kunna gå. Den där genvägen (som inte jag tycker är en genväg) på Mushroom City om dom fortsätter rakt fram.

Menar du den där smala vägen vid första korsningen ungefär?

Den kör jag=)

22 Jun 2005
↗ till inlägget

Datorn är inte programerad att ta genvägar. Fast jag undrar vad som skulle hända om man slog in en dator i en genväg, tror ni den skulle fortsätta köra då?

Har alltid undrat vad som skullit hända

Iaf vid hålet på Daisy crusier fast det går inte tackla ner dom där

Någon som har lykats med det?

Jag tycker Baby Mario och Baby Luigi är grymast av alla!!!

23 Jun 2005

Lätt baby Mario och baby Luigi :)

Småglinen äger!

King Boo och Bowser är ett fint team tillsammans.....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in