Brukar vara Koopa (Trippel Röda och Gröna skott) och Diddy Kong (Bananskalen äger när man ligger etta). Brukar oftast ha den röda Gokarten (Toadettes bil).
Gubbar
Brukar vara Koopa och Diddy Kong :lol:
Capone: Det är bra som det är..... Bilarna kan inte va så mycket bättre än vad dem redan är...
men ändå lite brist på fantasi. det är visserligen bra nu, men kunde bli bättre :P
Nja, nämn ett bra förslag istället för t ex. Baby Luigis barnvagn.... Absolut inte brist på fantasier...
en baby stol kanske :P ne, men nåt med annan form
Toad eller Toadette kunde ju sitta i en svampbil annars :D Eller nja...
jo, varför inte, och king boo i en "läskig" bil :P
Ja, och jag vill att alla gubbarna ska han en varsin bana... eller iaf att King Boo skulle ha en....
jo, det fattas en spökbana på spelet, det hade vart mycket grymt!
Jo, det hade det...
Fast förresten, det hade vart bättre om alla gubbar satt själv i sin egen bil,,,, För det ser ju lite dumt ut om Bowser sitter i en cadillac t ex,,,
menar du att man bara kan välja bowsers bil om bowser är med eller att det ska vara bara 1 gubbe man spelar med?
Att det bara ska vara 1 gubbe man spelar med ja...
men du är det ju inte Double Dash, utan single dash :P är bra som det är med antalet gubbar
↗ till inläggetDet hade ju vart mycket roligare om 20 olika karts deltog i samma race.... Blir lite rörigt då, men det är det som är det roliga med det hela..men du är det ju inte Double Dash, utan single dash :P är bra som det är med antalet gubbar
BABY MARIO och BABY LUIGI ÄGER!!!
Nej Petey pirahna & King-boo äger
Jo, Petey Piranha och King Boo är grymma.... Fast det är Diddy Kongs lok man ska ha...
jag använde det innan jag visste att det var bästa bilen :P men har och kommer alltid använda den
Jag använde Mario´s Kart hela tiden innan dess att jag visste om det...