💬
Logga in
Fuska.se

Gubbar

281 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Brukar vara Koopa (Trippel Röda och Gröna skott) och Diddy Kong (Bananskalen äger när man ligger etta). Brukar oftast ha den röda Gokarten (Toadettes bil).

13 Jul 2005
Nivå 2 · Novis

Brukar vara Koopa och Diddy Kong :lol:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Capone: Det är bra som det är..... Bilarna kan inte va så mycket bättre än vad dem redan är...

Nivå 7 · Fuskare

men ändå lite brist på fantasi. det är visserligen bra nu, men kunde bli bättre :P

14 Jul 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Nja, nämn ett bra förslag istället för t ex. Baby Luigis barnvagn.... Absolut inte brist på fantasier...

Nivå 7 · Fuskare

en baby stol kanske :P ne, men nåt med annan form

Nivå 10 · Veteranfuskare

Toad eller Toadette kunde ju sitta i en svampbil annars :D Eller nja...

Nivå 7 · Fuskare

jo, varför inte, och king boo i en "läskig" bil :P

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja, och jag vill att alla gubbarna ska han en varsin bana... eller iaf att King Boo skulle ha en....

Nivå 7 · Fuskare

jo, det fattas en spökbana på spelet, det hade vart mycket grymt!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jo, det hade det...

Fast förresten, det hade vart bättre om alla gubbar satt själv i sin egen bil,,,, För det ser ju lite dumt ut om Bowser sitter i en cadillac t ex,,,

15 Jul 2005
Nivå 7 · Fuskare

menar du att man bara kan välja bowsers bil om bowser är med eller att det ska vara bara 1 gubbe man spelar med?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Att det bara ska vara 1 gubbe man spelar med ja...

Nivå 7 · Fuskare

men du är det ju inte Double Dash, utan single dash :P är bra som det är med antalet gubbar

16 Jul 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

men du är det ju inte Double Dash, utan single dash :P är bra som det är med antalet gubbar

Det hade ju vart mycket roligare om 20 olika karts deltog i samma race.... Blir lite rörigt då, men det är det som är det roliga med det hela..
Nivå 6 · Fuskare

BABY MARIO och BABY LUIGI ÄGER!!!

Nivå 3 · Lärling

Nej Petey pirahna & King-boo äger

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jo, Petey Piranha och King Boo är grymma.... Fast det är Diddy Kongs lok man ska ha...

17 Jul 2005
Nivå 7 · Fuskare

jag använde det innan jag visste att det var bästa bilen :P men har och kommer alltid använda den

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag använde Mario´s Kart hela tiden innan dess att jag visste om det...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in