↗ till inläggetHar bara kört den banan 10 gånger... Har säkert 15-20 sekunder sämre för tillfället... Men det blir inte så svårt att bättra den tiden..vad fick de för tid då? och hur bra är du i jämförelse med dem
Favorit Bana?
Jag kollade på Paul Tanney´s istället... Så jag har inget nytt att lära mig....
Waluigi Stadium med Lakity Fusk är inte ens underhållande eftersom bilden antingen är i svart/vitt eller går dubbelt så snabbt
↗ till inläggetsvartvitt är ju ingen höjdare nej.. men det är tiden som räknas....så jag bryr mig inte... men det är inge kul att spela själv med svartvitt.Waluigi Stadium med Lakity Fusk är inte ens underhållande eftersom bilden antingen är i svart/vitt eller går dubbelt så snabbt
Rainbow Road
Man märker att det är dem sista banorna på varje cup som är populärast.
Jepp *host* om man räknar bort Dry Dry Desert *host*
Bowser´s Castle är också en populär bana.. Fast den har ju vart den sista banan i Cup tidigare...Det är nog mest för att det är dem klurigaste banorna...Flest hinder och att det är lätt att förstöra för sig...
Jo Bowser's Castle fick vara den näst sista banan på sista cupen nu.
Den har ju fått vara sista på näst sista cupen alltid.
Men en klassiker är att se Luigi's Circuit som första bana och Rainbow Road som sista ;)
↗ till inläggetJa, det är traditioner typ... Fast synd att inte det blev någon spökbana till MKDD... Fanns ju e sådan till 64 som hette Bansche Boardwalk... Om du kände till det.Jo Bowser's Castle fick vara den näst sista banan på sista cupen nu.
Den har ju fått vara sista på näst sista cupen alltid.
Men en klassiker är att se Luigi's Circuit som första bana och Rainbow Road som sista ;)
Jepp jag har alla Mario Kart spel. Förrutom det till Gameboy Advance. Rätta mig om jag har fel.
Mario Kart (SNES)
Mario Kart 64 (N64)
Mario Kart: Double Dash!! (GC)(Snart)
Jag tog Rainbowroad mitt rekod på den banan är 3.45 tro jag ;)
↗ till inläggetOkej.. hade bara N64 och nu har jag som sagt Game Cube,,,Jepp jag har alla Mario Kart spel. Förrutom det till Gameboy Advance. Rätta mig om jag har fel.
Mario Kart (SNES)
Mario Kart 64 (N64)
knölföda: Jag har 3:14 på den banan... Än så länge,,,
Ojojoj 3.45 lär jag nog få utan boost och svamp ;)
↗ till inläggetJag fick under 3:20 med utan boost=) svamp blir det dessvärre svårare utan... eller nja... tvärt om.Ojojoj 3.45 lär jag nog få utan boost och svamp ;)
↗ till inläggetÄr Rainbow Road en av dina favorit barnor eller?Ojojoj 3.45 lär jag nog få utan boost och svamp ;)
Du verkar ju förbättra tiden i den hela tiden
Trollungen.... Det är den banan jag numera har svårast för..... Rekordet är gjort med Bowser.... Han är ju snabb.... Kan inte hålla mig på banan med dem andra typ...
↗ till inläggetJepp jag har alla Mario Kart spel. Förrutom det till Gameboy Advance. Rätta mig om jag har fel.
Mario Kart (SNES)
Mario Kart 64 (N64)
Det till GBA heter Mario Kart Super Circiut men det vet du vell nog?
Det är inte så roligt spel heller det går för snabbt och man hinner inte med i svängarna jag köpte det men jag lämnade tillbaka det efter en dag.
Jag slutat gillat DKM nu för jag har så mycket problem att förbättra tiden där :(
Nu gillar jag Peach beach och Baby park bäst :)
↗ till inläggetJa, jag får akta mig för DKM jag med om jag vill ha kontrollerna och glasbordet i behåll.....Jepp jag har alla Mario Kart spel. Förrutom det till Gameboy Advance. Rätta mig om jag har fel.
Mario Kart (SNES)
Mario Kart 64 (N64)