Den kmr absolut inte se ut så där i slutändan som sagt...
Revolution i sin helhet visas upp E3 2006 och då med spel och hela faderajan.
Den kmr absolut inte se ut så där i slutändan som sagt...
Revolution i sin helhet visas upp E3 2006 och då med spel och hela faderajan.
Jag tror inte att den kommer att förändras så himla mkt
Vad synd asså, nintendos president sa själv att Nintendo kommer bara att vara där för att finnas till den här gången. Både PS3 och Xbox 360 är överlägnsa.
Måste bara säga att jag kanske köper Rev bara för SSB (online, annars nej) för det är det bästa spelet genom tiderna ;)
Designen är den SNYGGASTE som nintendo gjort och den snyggaste jag nånsin sett, jag hoppas att den inte ändras asså!
PS. Svarta är lätt coolast ;)
Läs detta! http://www.nordichardware.se/nyhet,7373.html
Hoppas inte rev kommer se ut så då kanske jag blandar ihop den med mitt ps2 :blink:
Och hoppas att man inte måste ha trådlös kontroll då kan man ju tappa bort den o jag kommer sakna allt trassel jag fick med gc kontrollerna :rolleyes: .
Det är trådlösa kontroller ;)
Faktiskt det enda som nintendo har sagt om sina kontroller, standardkontrollerna kommer vara trådlösa, villket enligt mig är bra, det enda hag oroar mig över är hur de ska laddas, får man en laddare med eller är det seperat batterier som man själv får köpa.
Det finns många Nintendo egon men ändå PS3 är ful men otroligt kraftig nya nintendo är väl lika ful , det är bara snubbla på den fula lutande konsollen så är den paj.
PS2 - var fick du luft ifrån :lol:
Allvarligt talat varför gör du ett inlägg med en massa skit i? Vi försöker ha en seriös diskussion om N-rev här, så ifall du inte har nåt annat än skräp att säga så behöver du inte säga nåt....
playstation 3 liknar en tjock skärbräda, aldrig skulle jag ha en sån på mitt rum-
sen kommer revulotion och är ännu fulare, att dom inte kan designa en maskin nuförtiden. xbox 360 är faktiskt också riktigt gräslig. suck suck.
Handlar om smak, PSP är också så dära "glansig" typ.
Så ska N-Rev vara, "slick and slim"
Vissa gillar ena, vissa gillar andra.
Själv tycker jag revolution såg ganska snygg ut. Smart ide med en sådan där , ja vad kallas dom egentligen, motsatsetn till cd-släde ivarje fall. Det blir mindre repor då.
↗ till inläggetXbox 360 ser tyvärr ut som en trosbinda, ja.playstation 3 liknar en tjock skärbräda, aldrig skulle jag ha en sån på mitt rum-
sen kommer revulotion och är ännu fulare, att dom inte kan designa en maskin nuförtiden. xbox 360 är faktiskt också riktigt gräslig. suck suck.
Ps3 ser ut som en ful digitalbox.
Revolution är en prototyp, men den lär väl också bli ful. :P
Hur svårt kan det vara att göra en snygg konsol?
Dem skulle ha ringt Fab5!
NR är så ful. PS3 är grymmast fin form och ganska proffsig. Och doserna är jätte grymma ju bra mellan rum.
Haha, det var skojigt fatosh! Ps3 ser ut som en symbios av en grill och en ful digitalbox från tyskland O.o
Back to topic..
Tycker inte boomerang-formen är så perfekt heller. Otroligt opraktiskt och den ligger säkert inte bra i handen. Jag ska iallafall inte ha ps3. Några av mina polare skaffar den ENDAST för att få Final Fantasy-spelen.
Shit va snygga dom e!
NesseN:Haha det ser faktiskt ut som en grill
Aja det ser ju ut som en ny konsol iaf, Xbox360 ser ut som en helt vanlig konsol..
↗ till inläggetN-REV ser ut som en misslyckad video fodral.Haha, det var skojigt fatosh! Ps3 ser ut som en symbios av en grill och en ful digitalbox från tyskland O.o
Back to topic..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in