💬
Logga in
Fuska.se

Var Finns Den Stora Dumpern Som Man Fick Köra På

13 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Hej är det nån som vet vart den stora dumpern finns?? skulle inte nån kuna visa på karta vart alla stora saker finns?? :evil: :evil: :evil:

22 Jun 2005

ja har ingen karta. men utanför las venturas.. till vänster . finns de nått stort brun på kartan typ . ser lite ut som ett öra. ( de kallas the big ear ) . där finns de . där gör man uppdrag me ..

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

på tredje ön eller ???? ligger det nära staden eller landet eller vattnet????

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

vart har hittat dit nu men kan ej hitta den

↗ till inlägget

på tredje ön eller ???? ligger det nära staden eller landet eller vattnet????

aa på tredje .. Las Venturas skrev ja ju .. :bah: . mellan stan o örat går de en väg.. de ä jätte enkelt att hitta .. om du har kommit till las venturas försåts. annans ä de inte särskilt lätt :P

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #6

jag har bara klarat utt det 5 gånger........ men det finns ingen dumper där. om du inte menar sandking?????? finns den uppe vid para bollen eller :blink: :evil: :evil:

↗ till inlägget

jag har bara klarat utt det 5 gånger........ men det finns ingen dumper där. om du inte menar sandking?????? finns den uppe vid para bollen eller :blink:  :evil:  :evil:

;) . . ja ska hitta en karta o ringa in den åt dej .. kommer om en liten stund

här ä dumpern . där uppe.. ! svårt att missa

post-27100-1119464841_thumb.jpg

26 Jun 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9

det där är ej the big ear men strunt samma var fick du tag på bolden ???????+ :evil: :evil: :evil: :evil:

21 Jul 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

det där är ej the big ear men strunt samma var fick du tag på bolden ???????+ :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

eeeehh man måste göra ett uppdrag där så får man den :meddum:

22 Jul 2005

ok . men den finns ju där iaf :D:P . heheh .

23 Jul 2005
Nivå 4 · Lärling

hör inte till ämnet men vart hitta du bilden playboy

playboy är avstängd ! . men jag vet inte var ja hittade den . leta på nån gta sida . dom finns la överallt tror ja . de går nog söka på google.se/bilder me .

3 Aug 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

playboy är avstängd ! . men jag vet inte var ja hittade den . leta på nån gta sida . dom finns la överallt tror ja . de går nog söka på google.se/bilder me .

Dumpern kommer att finns i hunter quarry när man har klarat av uppdragen där.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in