💬
Logga in
Fuska.se

Hur Mycket Får Man Älska Sitt Land?

136 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

jag skulle valt kommunism. lätt.

den kommunism som sovjet uthärjade var, enligt mig, inte kommunism på "riktigt". riktigt kommunism är sådan som fungerar och inte har en alltför maktkåt ledare. men ni ska inte fråga mig hur "riktig" kommunism är, eftersom jag aldrig upplevt det, men jag har läst om det. mycket. jag tycker det är så sant det som står där i alla skriftena, men icke. icke, kan någon utfärda den ordentligt.

24 Jun 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #122

den fungerar inte i praktiken, hade den gjort det, så hade ja valt den, men eftersom vi nu vet med facit i hand så fungerar inte ett piss... och ni kan itne påstå något annat heller, alla länder som proat har totalt havirerat... lite synd, skulle kanske fungera med ett mindre land...

Nivå 2 · Novis
Man får väl älska sitt land så mycket man vill ..fast att offra sitt liv för det..då går man för långt tycker jag..

Det beror på vad man har för stolthet.

30 Jun 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

Älska sitt land får man göra hur mycket man vill, t.o.m offra sig för sitt land får man. men när man börjar hata utläningar och bränner deras hus, mobbar de osv. då är man rasist.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Jag säger som MeM sa, Man får älska sitt hemmlan så mycket man vill bara det inte stör allmenheten.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag säger som MeM sa, Man får älska sitt hemmlan så mycket man vill bara det inte stör allmenheten.

Jo, men det beror ju helt på vart andra sätter den gränsen... Det stör ju olika personer olika mycket...(Man själv vet inte vart gränsen går för andra...)
3 Jul 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #128

vet att invandrare inte bryr sig lika mycket om ifall man älskar sitt land, oftas älskar dom sitt hemland och många snackar ofta om att dom ska flytta hem igen... snackar... det är typ bara svenskar som har fördommar mot patrioter, tyvärr, det är fler svenskar som är på mig exempel när jag är nere på stan så går fler svenskar och muckar än vad det är invandrare... lite twisted men så är det..

↗ till inlägget

jag skulle valt kommunism. lätt.

den kommunism som sovjet uthärjade var, enligt mig, inte kommunism på "riktigt". riktigt kommunism är sådan som fungerar och inte har en alltför maktkåt ledare. men ni ska inte fråga mig hur "riktig" kommunism är, eftersom jag aldrig upplevt det, men jag har läst om det. mycket. jag tycker det är så sant det som står där i alla skriftena, men icke. icke, kan någon utfärda den ordentligt.

Hur kan man säga att man skulle valt kommunism när det aldrig funnits någon som fungerat?

Och en sak till:

Tycker du att en advokat som läst för sitt yrke i sju år ska ha samma lön som en städare som inte klarade gymnasiet?

5 Jul 2005
Nivå 7 · Fuskare

BRA sagt lukas, håller med dej i 100% kommunism är det värsta jag vet.

8 Jul 2005
↗ till inlägget

den fungerar inte i praktiken, hade den gjort det, så hade ja valt den, men eftersom vi nu vet med facit i hand så fungerar inte ett piss... och ni kan itne påstå något annat heller, alla länder som proat har totalt havirerat... lite synd, skulle kanske fungera med ett mindre land...

Cuba är ett litet land.

De har kommunism.

Fungerar det?

9 Jul 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

nej

12 Jul 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #133

citarerar guggo, nej...

ingen åsikts frihet, militärstat, massa skit, komunism är en drömmares ism... kina, sovjet, kambudja, korea, vietnam, cuba... alla dom länder har det skitigt sig för, eller håller på skita sig för...

Nivå 7 · Fuskare

kommunism fungerar inte var det än är. så är det och kommer det alltid vara!

9 Aug 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

skiter fullständigt var jag bor i för land .

Man ska inte älska sitt land det leder bara till problem.

10 Aug 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #136

fel sätt att tänka på outside enemy, det är ditt sätt att tänka som skapar problem...

13 Aug 2005
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

skiter fullständigt var jag bor i för land .

Man ska inte älska sitt land det leder bara till problem.

varför inte älska sitt land? det blir väl inte problem

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in