💬
Logga in
Fuska.se

Kommande Drömmar

46 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Spel som är kommande till playstation nu som kan vara intressant att veta är t.ex Jak X som blir det sista Jak and Daxter spelet som Naughty Dog tillverkar. Precis som för Crash Bandicoot så slutar det med ett racing spel. Jag hade nog föredragit ett nytt plattform spel men detta blir nog också kul. Har vi tur så tar nån annan speltillverkare över så att det fortsätter att komma Jak and Daxter spel, precis som det var för Crash Bandicoot. Spelet lär komma till jul. Jag har hört att det skall komma ett Daxter spel till PlayStation Portable som troligen blir nån form av plattform spel.

Efter som att Jak and Daxter kommer med ett nytt spel så måste ju konkurenterna Ratchet and Clank visa hur bra spel de är med i. Troligen också till jul kommer Ratchet and Clank 4 Deadlocked ut till PlayStation 2. Inte heller detta kommer att vara ett plattform spel men vad det blir vet jag tyvärr inte ännu. :\

Så klart längtar vi också tills Tomb Raider 7 Legend kommer ut. Det kommer nån gång under 2005 men det är inte Core Designe som tillverkar det (vilket jag tycker är synd) utan det är ett företag som jag inte kan komma ihåg namnet på. Efter som att Angel Of Darkness sålde så dåligt och fick mycket dålig kritik så får inte Core Designe fortsätta med Tomb Raider spelen för Edios. (Jag tycker ändå att Angel Of Darkness är kul!) Lite ändringar till Legend är att ara Croft inte längre har så mycket överflödigt fin kropp! Nä, nu är det mer realistisk kvinno kropp unan silikon! :P En annan ändring är att Lara inte har kvar din väska som hon lägger alla saker hon plockar på sig i, utan nu skall man kunna se allt hon plockar upp sitta någon stans på kroppen!

Nivå 4 · Lärling

Ratchet å clank 4, hoppas det blir bra det måste jag köpa

Nivå 6 · Fuskare

Aaa, jag med!

9 Jun 2005
Nivå 1 · Novis

vad kommer det att heta hittade det alldrig??

10 Jun 2005
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #5

R&C 4 kommer att heta Deadlocked

Nivå 6 · Fuskare Bajare

1,2,3 har varit kul hoppas 4:an når upp till mina förväntningar :)

Nivå 6 · Fuskare

Ja, 4:an borde ju bli ännu bättre.

11 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling

Själv vill jag att det nya abe spelet ska komma till PS 3. Jag har hört att det ska komma till PS 3.

12 Jun 2005

Jag längtar själv till Final Fantasy XII. Undrar om spelet är något bättre än X & X-2. Eftersom de legat på en hel del med handlingen och Grafiken i X så kanske det blir bättre i XII. Hoppas de har iallafall bättre röstkaraktärer! >.<

13 Jun 2005

Battlefield 2 :P (redan ute(nästan) )

Tekken 6 (ps3)

Killzone 2 (ps3)

Cs:s 2.0 :D

19 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling

sitter bara och väntar på KILLZONE 2 det fins ju fasen inge bättre spel än det! kommer bli så sjukt bra ( HL2 släng dig i väggen ). :cool:

24 Jun 2005
Nivå 4 · Lärling

jag längtar till Ratchet & Clank 4 kommer..R&C äger ju så j*vla mycket..

27 Jun 2005
Nivå 4 · Lärling

Han som legat bakom FFXII är ju den samma som gjort vagrant story... ett skit grymt tvspel till PSone... att rekomendera om man kan vänja sig av den lyxiga PS2 grafiken. Annars är ju Grandia 3 som står högst upp på min önskelista.. det släpps i japan i september... eller så var det oktober...

11 Jul 2005
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #14

Jag vet att de som jag skrivit där uppe kommer till ps2 alla tre i höst! tomb raider och jak x i september och r&c 4 i november troj jag det va! Jag tror dock inte att R&C 4, eller Ratchet Deadlocked som det egentligen heter, blir lika bra som de tidigare tyvvärr! Det skall tydligen handla om att ratchet kidnappas och tvingas att vara med i nån sorts tv serie som är nån sorts gladiator kamp! har för mej att det stog att det skulle likna rainbow six eller så stog det mortal combat! Ett annat spel som kommer i november är Shadow the Hedgehog! Man är sonics motsats och går runt med en stor pistol! Lär äga hårt! B)

13 Jul 2005
Nivå 5 · Fuskare

Är inte särkilt förtjust i såna spel som R&C men Shadow the hedgehog låter kul! :)

27 Jul 2005
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #16

mm! Jag vet inte vad ni tycker men jag längtar inte till ps3! Jag är rädd att det kommer vara sjukt dyrt, nä jag är säker på det, (jag har just köppt et portable och skall köpa en data så pengarna försvinnet) + att jag vill inte att sony skall sluta tillverka ps2 spel! men hade jag varit produktionschef för playstation så hade jag fortsatt att göra ps2 spel ifall ps3 säljer kasst! Men det tror jag inte att det gör för grafiken tror jag skulle vara typ 36 gånger bättre än till ps2. Vi får dock vänta till höste 2006 innan vi får se det i affärerna här i sverige, men jag kommer nog att köpa det men inte på premiären! Kommer vara luspank med tanke på att jag vill ha alla spel som jag skrivit tidigare! :P :(

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #17

mm! Jag vet inte vad ni tycker men jag längtar inte till ps3! Jag är rädd att det kommer vara sjukt dyrt, nä jag är säker på det, (jag har just köppt et portable och skall köpa en data så pengarna försvinner snabbt) + att jag vill inte att sony skall sluta tillverka ps2 spel! men hade jag varit produktionschef för playstation så hade jag fortsatt att göra ps2 spel ifall ps3 säljer kasst! Det felet har ju nintendo gjort j*vligt många gånger! Men jag tror inte att ps3 säljer dåligt för grafiken tror jag skulle vara typ 36 gånger bättre än till ps2. Vi får dock vänta till höste 2006 innan vi får se det i affärerna här i sverige, men jag kommer nog att köpa det men inte på premiären! Kommer vara luspank med tanke på att jag vill ha alla spel som jag skrivit tidigare! :P :(

30 Jul 2005
Nivå 1 · Novis

minst 5000 spänn ps3:a :(

Nivå 1 · Novis

har precis köpt R&C 3 det äger ju hur kul som helst att köra mitt favo vapen e Snipern kommer intre ihåg vad den hete nått med ´´rifle´´ iallafall

Längtar efter R&C 4!!

kommer det att komma till ps2?? eller kommer det att komma till ps3??

2 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

Det där daxter-spelet kommer att vara gjort av sony, inte naughty dog, så det blir väl dom som tar över.

Asså de gamla crash-spelen av naughty dog var mycket bättre än de nya, vet inte om jag ska köpa daxter-spelet, jag kanske blir besviken...

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in