Jag satt ute på internet och sökte efter spel åsså hittade jag ett kul spel som sägs vara lite animé & manga aktigt så om du vill prova så
Jag satt ute på internet och sökte efter spel åsså hittade jag ett kul spel som sägs vara lite animé & manga aktigt så om du vill prova så
vad går det ut på???
Ska man ladda ner de?
Jag tänker inte göra det...
(seg dator)
Prova det är jätte kul och ja man måste ladda hem
Tankade hem, men grafiken var inte särskilt snygg. Ungefär som R.O.S.E online. Buggigt att plocka upp items. Krånligt. Dåligt folk i spelet. Sen så finns det hackers överallt som hackar ens acc hela tiden...
Men ni som vill, pröva ändå. Det är gratis. Själv nöjer jag mig med MapleStory. ;)
↗ till inlägget1. Jag har inte lyckats spela Ruse Online eller MapleStory för bådadelar har jag inte lyckats köra av någon anledning.Tankade hem, men grafiken var inte särskilt snygg. Ungefär som R.O.S.E online. Buggigt att plocka upp items. Krånligt. Dåligt folk i spelet. Sen så finns det hackers överallt som hackar ens acc hela tiden...
Men ni som vill, pröva ändå. Det är gratis. Själv nöjer jag mig med MapleStory. ;)
2. Grafiken är helt okej, fast det kanske beror på vad man har för dator.
3. Det är inte alls buggigt att plocka upp saker, det är bara när man har vant sig vid kortkommandona som det går lätt helt enkelt! ;)
4. Det beror ju på om man har ett lätt eller svårt lösenord..?
Jag håller på att ladde hem det just nu (ska bli en blade)!
Ska heta filiandor.
Ok, nu är jag lvl 11 och har klarat några quester... ^_^
Tränar på lvl 13-fiender, det går snabbare och med många Bisquies laddar man upp livet igen!
Mina pengar är inte så mycket, bara 10 000 penya..
Jag har en kompis som också vill spela det här. Men när han startar spelet så kommer den där patch rutan upp och så trycker han på start men då kommer det upp en liten nProtect ruta upp och där står det ingenting, det finns bara en OK ruta där! När han tryckt på OK där så stäng hela spelet ner!!! Varför då?
Säg vad ni heter här så kan jag adda er jag heter ju Filiandor.
har sagt att jag heter FireFly där! ;)
Vet inte varför det inte funkar för din kompis, synd för honom! :(
ska ladda ner de de tar 40 vet inte om ja får sitta så länge men men!
Vad jobbar ni som? Jag ska nog inte bli blader utan en Elementer. Vad ska ni bli eller jobbar ni som?
↗ till inläggetJag tror jag ska bli Assist eller Blader, men det får vänta tills någon har fixat buggen, jag är ju lvl 13 men sitter fast bakom ett träd... Försökte o ta mig loss i en timme idag! :oVad jobbar ni som? Jag ska nog inte bli blader utan en Elementer. Vad ska ni bli eller jobbar ni som?
Har du testat idag sa du. Hmm... hur kunde du fastna i trädet?
↗ till inläggetDet står ett träd intill en kulle så jag var på ena sidan och skulle till den andra för att möta en fiende, så jag hoppade i mellanrummet mellan trädet och kullen och sen frös jag fast, det ända jag kan göra är att snurra runt, prata och göra olika Motions... <_<Har du testat idag sa du. Hmm... hur kunde du fastna i trädet?
tips spela rose online i stället...
↗ till inläggettips spela rose online i stället...
Jag har redan spelat det men orka inte göra en ny gubbe när dets starta om.
Gå inte offtopic nu snälla..
Jag orkar inte vänta på att dom ska fixa buggen så jag tog bort gubben och gjorde en ny...
Jag heter FireyFly, är på lvl 8 och har Pike Suit, Pike Boots och Buckler och lite andra saker...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in