när är det uförsäljning på de där stora köp centret
Ruby
Vilket köpcenter? Om du inte är medveten om det finns det säkert över hunda köpcenter bara i Skåne!
/Aloe - var lite mer specifik
Han menar det stora köpcentret i Lilycove på Ruby.
Och Elias bifoga inte bilder i onödan!
Det händer då och då. Det har bara hänt EN gång för mig att do mhaft rea uppe på taket. Och då passade jag verkligen på att handla:)
Det händer när du minst anar det kan man säga.
↗ till inläggetnär är det uförsäljning på de där stora köp centret
man ska kolla tv varje dag eller ja varje gång man misstänker nått.. då säger dom: a big saleout bla bla bla nått och då sticker du dit :) jag brukar hunta bredvid nån tv i nått hus
Ja, det brukar komma upp på TV:n om det är utförsäljning.
↗ till inläggetman ska kolla tv varje dag eller ja varje gång man misstänker nått.. då säger dom: a big saleout bla bla bla nått och då sticker du dit :) jag brukar hunta bredvid nån tv i nått hus
Det var nån sån utförsäljning på mitt Ruby men jag tyckte inte det blev
billigare.
Gå upp högst på huset så finns det en tant som säljer ovanliga saker som du inte kan få på andra sätt elelr köpa. Så skynda att fynda!
↗ till inläggetDet var nån sån utförsäljning på mitt Ruby men jag tyckte inte det blev
billigare.
Men vadå för grejer etc.?
Du kan köpa speciela saker till din Hemliga Bas (Secret Base), som en sandpelare som blir till sand när man trycker på den.
↗ till inläggetMen vadå för grejer etc.?
och en rushkana en glasdörr en tv ett stort däck sen vet ja inge mer men ok tack
en bro över hålen, vatten ballonger som spricker om du går på dom sen respar dom om du går ut
och en "mudball" en jord boll som gör lika dant som vattenballonger
Coolt, det ska jag hålla utkik efter!
Haha,min hemliga bas är värsta barnhallen! :P
Fast den har jag ju inte längre....Jag råka radera spelet.
Förresten måste det lysa i TV:n,eller typ blinka i TV:n.Då kanske så handlar det om grejorna.
Jag vet. Det blinkar hela tiden på min TV för jag sticker hela tiden
till Battle tower när jag inte har nått att göra o klassar deras lvl 100
PKMN det är ingen match för min lvl 100 Milotic. Då kommer jag alltid på TV :P
Jag lärde mig ett mönster.. Ni vet dom 2 tv reportrarna som finns 3 olika städer men bara 1 i taget, så om man möter dom i 1 stad och vinner så förflyttar dom säg till den 2 staden då flyger man dit och möter dom sen vinner man och då åker dom till 3 staden sen 1 2 3 1 2 3 så höll jag på för jag kom på vilka städer det var och i vilken ordning :D så jag åkte runt där och träna min pokemon mot dom + att det är ju dubbel battle + att man får ju pokemon guld :)
edit, aight?: så glömmer jag det viktigaste.. när man vann så snackar dom lite sen frågar dom om dom får göra en intervju då får man svara No eller Yes men efter man har svarat Yes några gånger så tröttnar man ju, det är ju ingen skillnad från alla dom andra gångerna.. så då trycker man bara no hela tiden :) men asså det är bra att träna mot dom
1:a staden är ju Mauville men vilka andra städer är det?
Den dära staden högst upp som husen är på träd.. gå förbi den till höger tills du komemr till högt gräs, där står dom på höger sida om gräset
OK, tack.
Du menar Fortree City va?
ja
edit, aight?: Det är som en triangel har jag för mig.. _¯_ den över är Fortree och en av dom lägre är Mauville och den sista vet jag inte men kan kolla i mitt Sapphire
Edit, Aight?: _<- Mauville...... - <- Lilycove..... ¯ <- Fortree City = _ ¯ - <--- Så ser det ut på kartan