Lol, fatosh, du skryter i varje tråd om att du HADE 2 mil och full rune g, värför göra det?
Runescape
↗ till inläggetDe är inget att skryta om ,2 mil är inte myckeLol, fatosh, du skryter i varje tråd om att du HADE 2 mil och full rune g, värför göra det?
↗ till inläggetHåller med. :visslar:Lol, fatosh, du skryter i varje tråd om att du HADE 2 mil och full rune g, värför göra det?
Men asså Fat0sh du klagar på att jag beter mig som en miljonär, vad gör du då?
:o
Vet att 2 mil inte är mkt (har själv 2 whips)..
Men dom flesta här tycker det är ganska mkt.
↗ till inläggetJag klagar inte. Det var bara att du sa till en kille att rune saker är lite.Lol, fatosh, du skryter i varje tråd om att du HADE 2 mil och full rune g, värför göra det?
Megamuppen håll tyst !!!
Haha, why?
Wow, forum fight ;P.
Det var ju inte farligt min KOMPIS tog allt jag hade och det VAR MYCKET!
vill slå han ^^
Det kan man förstå, men han är väl ändå inte din kompis nu? :P
inte billigt me gubbar på rs... räkna med att en lvl 80 går på 3 miljoner och + i rs2 guld... 100k rs2 = $3.50 = 35kr. Så det e inte lite dyrt heller :P
Titta här detta e min egen sida " min clan "
Min klan är stor och mäcktig mycket bra lvl från 11-105 :D
↗ till inläggetasså vet du att en rs gubbe som har högre än 70 combat är värd 50.000 fmgrrrrrrrrrrrr jag har blivit hackad min gubbe i level 78 grrrrrrrrrr
jag kan inte spela nu så jag köper en gubbe i högre level en 70 för 100 fuskamynt eller mer
ingen kommer att ge dig saker .. , jag tror att du LJUGER!!
↗ till inläggetKan jag bli med i eran klan? asså jag e combat lvl 63 och range lvl 67 snart 68 B) ...Titta här detta e min egen sida " min clan "
Min klan är stor och mäcktig mycket bra lvl från 11-105 :D
Jag har letat klaner i hundra år men jag hittar inga :( ... så snälla kan jag få bli med i eran clan? :)
Runescape Äger alla spel!! :medieval: