💬
Logga in
Fuska.se

Bf2

21 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

undrar bara en sak....vet att alla grafik kort inte fungerar på bf2...såg en kille på en annan sida skriva upp vilka grafik kort som fungerar men min var inte med....undar om han missat den....jag har Geforce Fx 5500 256 mb....så kommer mitt grafik kort fungera till spelet ?

↗ till inlägget

undrar bara en sak....vet att alla grafik kort inte fungerar på bf2...såg en kille på en annan sida skriva upp vilka grafik kort som fungerar men min var inte med....undar om han missat den....jag har Geforce Fx 5500 256 mb....så kommer mitt grafik kort fungera till spelet ?

vet inte .. men på baksidan av spelet står de 128 mb o 1,4 ( pixel ?! ) shadder..

Ja smoke din funkar. Men inte high på alla inställningar.

då måste du ha minst 1 gb ram och en bra processor.

Asså kraven som står i baksidan. Står för alt¨på low. Alltså minst så där mycket måste man ha.

aa just de . synd att ja bara har 512 ram. .. :/ .

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Laddade ner Battlefield 2 demot, fattar inte att det laggar på min dator. Laggar inte hela tiden men det laggar för det mesta, går lite trögt. Om jag nu köper spelet så kommer det förmodligen lagga mer eller ?

Har 512 mb i ram minnne, Geforce fx 5500 nvdia 256 mb, Intel Pentium 4,

3.00 GHz, 186 Gb.

Borde den inte datan klara av demot och spelet utan lagg eller problem ?

↗ till inlägget

Laddade ner Battlefield 2 demot, fattar inte att det laggar på min dator. Laggar inte hela tiden men det laggar för det mesta, går lite trögt. Om jag nu köper spelet så kommer det förmodligen lagga mer eller ?

Har 512 mb i ram minnne, Geforce fx 5500 nvdia 256 mb, Intel Pentium 4,

3.00 GHz, 186 Gb.

Borde den inte datan klara av demot och spelet utan lagg eller problem ?

jo de borde den la klara. . ja har 512 ram, radeon 9800 pro, intel pensium 4 , 2,8 ghz, 114 gb .. :/ .

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Varför laggar det då, lagagr inte jämt men det kommer lagg ofta, någon som vet.

Om jag köper spelet, borde den klara av att spela online utan problem ?

27 Jun 2005
Nivå 1 · Novis

det laggar när det är mycket units nära dig, och det laggar för att du har för lite ram-minne

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tror att man behöver ha ett ganska vasst grafikkort till bf2...

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Köp mer ram minne smoke.. Då kommer det flyta på hur bra som helst.

28 Jun 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Behöver man inte så jättebra grafikkort då? räcker det med bra minne??

Nivå 1 · Novis

om du har minimum i allt men massor av ram så går det bra ;) RAM är det viktigaste när det gäller spel

4 Jul 2005

mm. ramen ä viktigast nästan . men ja o min kompis stötte på problem . vissa grafik kort klarar inte spelet .. :/ . hans funkade inte . han har radeon 9250 . . de borde funka för de ä som mitt 9800 .. men de gör de inte .. .:/

5 Jul 2005

Jag kunde köra förut med 384 mb ram AMD xp 2800+ och radeon 9200 128 .

Smoke ställ om alla dina inställningar till medium om det inte räcker ställ om alt till low.

6 Jul 2005

men de laggar ju ännu mer om han ändrar till medium ist.

7 Jul 2005

Men han spelar ju på high inställningarna. Låt han pröva medium om det inte funkar så kan han spela i low.

Du kan juh pröva och uppdatera drivrutinerna te grafikkortet ;).

jaa . uppdatera grafikkortet .

Nivå 8 · Veteranfuskare

hur gör man det??

↗ till inlägget

hur gör man det??

går in på grafikkortstillverkarens hemsida .

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in