Det brukar jag med göra.
Men denna gången började jag med Treecko för han är bättre än torchick mot Team Aqua.
Det brukar jag med göra.
Men denna gången började jag med Treecko för han är bättre än torchick mot Team Aqua.
75%mudkip
25%Torchic
5%Trecko
Det där var ju 105% <_<
torchic 95%
deoxys 1000000%
rayqauasa 20000%
Hur många gånger ska man behöva säga att det ska va 100%
och inte 1000000000% <_<
90% Mudkip.
8% Torchik.
2% Treecko.
deoxys 1000000%
Torchic15%
Mudkip75%
Treecko10%
Treecko: Bra speed men inga bra attacker: 15 %
Mudkip: Får bra Defence + Spec. Defence och bra attacker : 40
Torchic: Får bra Attack + Spec. Attack + Speed och bra attacker: 45 %
Nu snackar jag inkl. utväcklingar då :)
Thats thething B)
torchic999%
resten0%
sluta skriva deoxys och rayquaza
TORCHICK 100
MUDKIP 0
TREEKO 0
:D
↗ till inläggetTorchic %65(rockar helfett)Lär dig!Blasiken krossar sydney,ghost inte är inte farligt(Bara ifal man har några eld attaker och byter ut honom mot sabeleye)Tredje är lätt bara några figthting attaker(Byt ut mot sista pocken och fjärde är ganska lätt(Utbyta mot sissta)och champion är lätt bara mot metagros och claydol ska du byta ut honom.Jag säger inte att swampert är dålig men utan ice beam är han int mycket att ha!
Treeco %0(en extrem mes med sotiga attacker)
Mudkip %35(okej)
Mudkip är bäst självklart.
Sen treecko.
Sen den lilla kycklingen.
Treecko 60%
Torchick30%
Mudkip10%
Jag fattar inte varför alla hatar treecko, han är bra men i Elite 4 är han sådär
Dessutom är han gullig,på Guld & Silver säger dom att det är lättast med Eld pokemon & svårast med gräspokemon(när det gäller startpokemon alltså).
Treeko är rätt bra i början typ lvl 5-30 sen så är han ej specielt bra. En lvl 100 3:e form då sceptile är mycket sämre än lvl 100 av dem andra två det är väll därför många inte gillar honom. Fast egentligen så är ingen av dem 3 nå dåliga
Ändrat mej! :blink:
Torchich 45%
Mudkip 45%
Treeco 10%
↗ till inläggetTreeco e en mes . Hans attacker e inte bra.Dessutom är han gullig,på Guld & Silver säger dom att det är lättast med Eld pokemon & svårast med gräspokemon(när det gäller startpokemon alltså).
↗ till inläggethelt rett.Lär dig!Blasiken krossar sydney,ghost inte är inte farligt(Bara ifal man har några eld attaker och byter ut honom mot sabeleye)Tredje är lätt bara några figthting attaker(Byt ut mot sista pocken och fjärde är ganska lätt(Utbyta mot sissta)och champion är lätt bara mot metagros och claydol ska du byta ut honom.Jag säger inte att swampert är dålig men utan ice beam är han int mycket att ha!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in