har någon mötit suicune på pokemon fire red??
Har Någon
Jag har den!
Jag har mött den på leef green B)
är suicune bra vilka atacker har den
Jag har den på båda!
↗ till inläggethar du celebi!!!Jag har den på båda!
det hör inte till ämnet.
Jag använder den inte men han kan Gust och kan lära sig Auora Beam och han kan också Leer.
Hur kan man möta den i FR/LG? Den finns ju inte i Red, Blue och yellow!
FR/LG är inte pricklikadant som R/B/Y.
Men man måste ha National Dex för att kunna möta dom.Men do finns bara i Kanto,dom springer inte omkring i öarna....
Jag har den på mitt Ruby. Jag har lärt den Surf och Hydro Pump
har jag för mig att den kan och Bubble Beam kan den o så Aurora Beam också.
↗ till inläggetJag har den på mitt Ruby. Jag har lärt den Surf och Hydro Pump
har jag för mig att den kan och Bubble Beam kan den o så Aurora Beam också.
Jag har den på crystal:P Den är på lv 70
tycker ni jag ska kasta min master ball eller göra mean look så att den inte kan smita och kasta great ball
Gör Mean Look så att den inte kan smita, sen skadar du den lite
o sen kastar du några Ultra Balls.
↗ till inläggetdet tänkte jag skriva men mitt råd e:ha 5 golbat o en pokemon som kan t.ex.sleep powder först gör du mean look med golbat sen sleep powder ska da den lite sen kasta ultra bollar ett tips när han har lite liv gör ej confues ray då kan han dö.Gör Mean Look så att den inte kan smita, sen skadar du den lite
o sen kastar du några Ultra Balls.
↗ till inläggetjag har det men den rymdehar någon mötit suicune på pokemon fire red??
Dubbelposta inte.
Förresten varför ska man ha 5 Golbat?
jag ska ta min master ball på suicune men vem tycker ni jag ska fånga min master ball på
ja har fuskat till mig masterballs på LG och fånga raikou me den..
för dom som inte vet:
Börja me squrtle så möter du raikou börja me bulbasaur så möter du entei börja med charmander så möter du suicune.. den legendaraiska hunden som e super effektiv mot nybörjaren som el mot vatten raikou mot squirtle...
vilken av hundarna är bäst?