💬
Logga in
Fuska.se

Hur Spelar Man In Cs Som Film

13 svar · startad

Hur spelar man in en film när man spelar Counter-strike

ps. Är det nån som har en grym cs film :)

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Hur spelar man in en film när man spelar Counter-strike

ps. Är det nån som har en grym cs film  :)

Kan man spela in CS när man spelar det visste ite jag :P även om jag är en bra CS spelare :lol:
15 Jul 2005
Nivå 0 · Nykomling

ja antingen så skriver du record (namnet som du vill ha på filmen)

åsså skriver du stop eller stoprecord

allt skriver du i con§olen

Bild borttagen, länk borttagen §1:2, §1:23. Läs igenom reglerna.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Jag har gjort 2 frag movies . När jag gör en frag movie så spelar jag in och sen när jag e klar med det spelar jag in alla grymma klipp med ett program som heter Fraps (som du hittar på www.fraps.com) sen lägger jag ihop alla klipp i windows movie maker och lägger till musik och coola efekter :P

16 Jul 2005
Nivå 1 · Novis

men använd fraps!!!!!

Nivå 1 · Novis

men jag använder FRAPS EFTER JAG HAR HAR RECORDAT KLART MED CS JEAVLA NOOB!!

Tack, jag hita en guid på googel nu har jag två klipp rättså bra frags om man får seja det sjelv :P

↗ till inlägget

Tack, jag hita en guid på googel nu har jag två klipp rättså bra frags om man får seja det sjelv :P

hur sparar man cs filmen på datorn det fungerar inte för mej <_<
18 Jul 2005

filen sparas som dem då kan du bara spela upp dem i cs (du skriver i consolen viewdemo och demots namn förat spela upp den)

starta demot när du gör den grana fragen pausa demot och skriv startmovie senda startmovie igen och dit namn på filmen och skriv 30 också starta demot när du e färdig stänger du cs gå in på cstrike (i valve) mapen där liger nu masa bitmappar då läger du dem i ett movie maker program spar a filmen och du har en film :D

Senast ändrad:

filen sparas som dem då kan du bara spela upp dem i cs (du skriver i conolen viewdemo och demots namn förat spela upp den)

starta demot när du gör den grana fragen pausa demot och skriv startmovie senda startmovie igen och dit namn på filmen och skriv 30 också starta demot när du e färdig stängerdu cs gå in på cstrike (i valve) mapen där liger nu masa bitmappar då läger du dem i ett movie maker program spar a filmen och du har en film :D

Tack

MVH MATTIAS

19 Jul 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

kan någon skriva lite om hur fraps fungerar??

21 Jul 2005

Ladda ner det från fraps.com spelar in på F9 och slutar på F9

alla filmer sparas i "FrapsMappen"

Normalt \:C\Program\Fraps

Senast ändrad:

25 Jul 2005
Nivå 1 · Novis

Kolla in denna guiden, funkade bra för mig i alla fall.

Och förresten ett tips är att använda sony vegas, för dä r kan man få rätt mkt grymmare effekter än i Movie Maker. B)

27 Jul 2005
Nivå 3 · Lärling

lr så kan man använda HLTV för att spela in.. om du vill veta hur HLTV funkar kan du gå in på antingen www.brutalcs.nu lr på www.hltv.nu tror jag det e .. sen när du har tankat det o vill connecta till en server med den så skriver du . (om den har pass ) Serverpassword "passet" + enter .. sen connect "ipt" + enter .. det brukar vi använda när vi gör clan filmer :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in