första gången jag spelade använde jag bowsers bil, sen vart det diddys rätt snart, fast då var det för att den var cool
Gubbar
Jag har haft Mario´s Kart precis hela tiden.. Och Luigi´s kart emellan åt.... Men jag spelade mest Grand Prix, så det kvittade.. För jag vann ändå hela tiden typ..
har aldrig tyckt om Mario och Luigi som gubbar men spelet med mario är bra
Jag tycker om alla gubbar lika mycket... Tur att dem fanns.
nja, håller inte med, gillar inte bäbisarna eller peach och daisy
Baby Mario ska ju vara med... Men jag förstår inte varför Baby Luigi kom till. :)
vem skulle annars baby mario spela med? Yoshi? han spelar med birdo :D
Jo, men i sånna fall borde Baby Luigi och Baby Mario vara med i mer spel tycker jag.
tror inte de kommer vara det heller... de var ju inte med i Mario golf och inte i mario power tenns
I gamla Mario Golf så var Baby Mario med... Att han inte kunde vara med i fler spel...
det var synd att han var med, gillar verkligen inte han
hehe... jag gillade mest gubbarna som inte var från Nintendo...
Förresten, om man ska köra för Best Lap på Yoshi Circuit.... Lönar det sig att slösa en svamp på tunneln...???
haha menar du den tuneln som går där under? använd aldrig den den e helt värdelös......
Vart ska man använd mushrooms för flap? Jag använder iaf över det lilla hindret i början och bakom Piranha Plants i slutet.-...
det göt jag också ;)
Okej... Men då gör jag rätt alltså....
Vart shroomar du på Mushroom City då?
båda på den smala gången i slutet <_<
Okej, precis som mig alltså....
Gör du samma sak på Bowser´s Castle? I slutet alltså..
BC är svår antingen i slutet eller i spiralen båda är ungefär lika bra men i slutet är nog lite bättre men det beror på hur bra man gör det
↗ till inläggetOm du undrar över min kassa tid på den banan så är det tack vare Thwompsen.... Kan ej undvika dem.BC är svår antingen i slutet eller i spiralen båda är ungefär lika bra men i slutet är nog lite bättre men det beror på hur bra man gör det