När jag laddar hem nånting till datorn så säger den hela tiden
"Det finns inget ledigt diskutrymme på hårddisk D", fastän jag har 50gb ledigt!?
Vad är skillnaden mellan "diskutrymme " och "utrymme på hårddisken"?, och hur kan jag fixa det?? :unsure:
När jag laddar hem nånting till datorn så säger den hela tiden
"Det finns inget ledigt diskutrymme på hårddisk D", fastän jag har 50gb ledigt!?
Vad är skillnaden mellan "diskutrymme " och "utrymme på hårddisken"?, och hur kan jag fixa det?? :unsure:
Utrymme på hårddisken är hur mycket du kan ha på den. Diskutrymme är hur mycket du har ledigt på din hårddisk. Typ, 35 GB kanske. Annars så står det väll hur mycket % dom är upptaget?
Köp en större hårddisk vet ja
Varför det? Han frågade ju bara vad som var vad och han kanske inte har penger till det.
:bah: nejnejnej, det är inget sånt.jag vet mycket väl vad en hårddisk är! jag har 53gb utrymme kvar! den $äger: "det finns inget ledigt diskutrymme ledigt på hårddisk d:" den har iom ingen nledning att klaga! <_<
D ? använder du inte Lokal disk C ?
eller har du en USB kopplad hårddisk ?
Antagligen har du virtuella hårdiskar, ett usb-minne lr flera hårdiskar i din dator. Och antagligen är F: full. Så pröva att spara på hårdisk C: näsa gång.
Alltså, vaddå? Kan hårddisk D vara full även om det står att det är 53gb ledigt??
Använder du hårdisken D:? För annars brukar lokal disk ligga på C:... Det hela låter väldigt märkligt... Har du högerklickat på hårdisk D: och kollat om de verkligen inte är fullt på just den disken?
ja du spara allt på C är ikke bra gör datorn segare ja sparar på D
↗ till inläggetja du spara allt på C är ikke bra gör datorn segare ja sparar på D
ja det är det jag säger. jag sparar allt på D för att C är full. på D är det 53gb ledigt. inte fullt, alltså. JA, jag har två hårddiskar, och den ena är full, så jag sparar på den andra;D. men datorn säger att D är full även fast den inte är det. Nu kan jag inte bli tydligare. Någon som kan hjälpa mig??
↗ till inläggetja du spara allt på C är ikke bra gör datorn segare ja sparar på D
konstigt :huh: de står klart o tydligt 53 gb ledigt? kanske det menar att den e full med 53 gb? annaras säger ja bara WTF
du kanske har ställt in på att det ska sparas på C:\ som är full.
verkar inte finnas fler anledningar
Köp en nu hårddisk eller , formatera om datorn.
Eller om det nu skulle behövas att rensa hela enheten "D"
tror jag vet. D är förmodligen en cd/dvd läsare som du förstås inte kan skriva till. eller?
↗ till inläggettror jag vet. D är förmodligen en cd/dvd läsare som du förstås inte kan skriva till. eller?
nä, det tror jag inte. Jag har sparat en massa på D förut…Det var först förra veckan som det började
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in