💬
Logga in
Fuska.se

Ska Jag Köpa Gta ?

18 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Ska jag köpa Grand theft auto 3 ?

Det verkar ju så otroligt kul !

Anlednigen till 3an och inte de senare spelen beror på dåligt grafikkort och pengabrist. Jag har aldrig spelat gta men det verkar ju likna spelet Driver 3 som jag har kört lite,och det tyckte jag var roligt pga frihet och man kan göra lite som man vill.

Frågan är ju bara om jag får köpa det i dataspelsbutiken eftersom att det är 18års gräns ( 3 år kvar ), men jag har ju hört att andra under den åldern köpt spelet själva.

Ska jag köpa det ? :cry: jag vill ha era åsikter , snälla :)

11 Aug 2005
Nivå 1 · Novis

Ja, du borde köpa det, jag köpte det när jag var 13 i en affär utan problem :) :D Hehe ~Buy it~

Nivå 0 · Nykomling

Du borde Köpa san Andreas :D!

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Du borde Köpa san Andreas :D!

Eh ...jo om du läste lite nogranare så stod det att jag har ett dåligt grafikkort+pengar så det går ej <_<
12 Aug 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

tycker att GTA gör sig bäst på konsoll. Så om du har typ Xbox, köp det på xbox istället.

Nivå 10 · Veteranfuskare

[edit]

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Anlednigen till 3an och inte de senare spelen beror på dåligt grafikkort och pengabrist. Jag har aldrig spelat gta men det verkar ju likna spelet Driver 3 som jag har kört lite,och det tyckte jag var roligt pga frihet och man kan göra lite som man vill.

Frågan är ju bara om jag får köpa det i dataspelsbutiken eftersom att det är 18års gräns ( 3 år kvar ), men jag har ju hört att andra under den åldern köpt spelet själva.

Ska jag köpa det ? :cry:  jag vill ha era åsikter , snälla  :)

Köp gta 3 jag har det mycket kul spel och om du har promlem fråga mej då

för jag har det splet :visslar:

Nivå 5 · Fuskare

Har du inte spelat gta alls så kommer du tycka att GTA3 är toppen.

Enligt mig är det bättre än Driver3. 18-års gränsen brukar inte vara något problem. Själv så köpte jag TGW black monday, det jag fick göra var att ringa upp mina föräldrar, så att killen i butiken fick det bekräftat att jag får köra spel som det är 18-års åldergräns på. Vet inte om det är så övreallt, men pröva att köpa det själv så får du se vad dom säger. ;)

16 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

varför köpa när man kan få spelen gratis?

19 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

san andreas är verkligen skoj! har någon klarat 100 % på de? :gitarr:

28 May 2006
Nivå 4 · Lärling

oh, det är SKITsvårt att få 100%!!

Nivå 5 · Fuskare

buy it! värd pengarna :P

Nivå 7 · Fuskare

köp det jag tror inte du kommer bli besviken

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #14

skriv inte i gammla trådar..

Nivå 9 · Veteranfuskare

Åldersgräns = inga problem.

Jag köpte Quake 4 (också 18 års gräns) nyss och tja... ni kan ju se hur gammal jag är :lol:

31 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

hej

jag har gta san andreas och jag är 12 år men jag köpte det inte istället laddade ner det mycke bättre

MvH andreas

↗ till inlägget

Ska jag köpa det ? :cry:  jag vill ha era åsikter , snälla  :)

3 Jun 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

skriv inte i gammla trådar..

Oj då, såg inte att den var SÅ gammal :visslar:

Var ni tvugna att väcka upp den här gammla tråden?

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #19

Dear Moderator, lås tack!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in