Snart kommer den nya konsolen Gizmondo!
Man hinner inte ens köpa en Konsol innan en annan kommer!!
Mer information på...
Snart kommer den nya konsolen Gizmondo!
Man hinner inte ens köpa en Konsol innan en annan kommer!!
Mer information på...
Usch! Gizmondo :cry:
Synd att spelutbudet är lite torrt arnas skulle den vara kanon. :)
gizmondo värkar ju as grym ett av dom första spelen till den komer att vara något gta liknande som heter colur aningen ful kanske
Wow, sony får nog akta sig.......
Tycker att det är för mycket saker på den.. Man kan skicka sms, den har gps, ja massor med "icke-spelrelaterade" saker...
Kommer nog bli ungefär lika poppis som gamepark32... Har ni aldrig hört talas om den? Nej precis. Antagligen ungefär lika med Gizmondo
den ser ju ganska häftig ut :D påminner nästan lite om PSP :D
Gizmondo? Häftig? Jag mår illa..
Bara en stor plastig tegelsten... Ser inget hos den.
gismo what?! dåligt namn det ska vara en konsoll ingen mobil som n-gage
lite bra design ´= all suger med den
Den har väll inga bra spel heller...
Brukar vara så i början med nya konsoller. Om man tänker på hur dåligt spelutbud xbox hade i början jamfört med nu bevisar det att nästintill alla konsoller har dåligt i början.
↗ till inläggetKanske det, men Gzimondo? Man vet ju ingenting om den, bara att den man kan skicka sms och mms, och att den har gps, mm. Vet nån ens vilket företag det e som har gjort den?Brukar vara så i början med nya konsoller. Om man tänker på hur dåligt spelutbud xbox hade i början jamfört med nu bevisar det att nästintill alla konsoller har dåligt i början.
Gizmondo?
↗ till inläggetGizmondo har gjort Gizmondo? :huh:Gizmondo?
↗ till inläggetStämmer inte. Klart att konsoller har tunnare utbud i början, men självklart släpps nån titel som är efterlängtad samtidigt som konsollen, antingen av utgivaren av konsollen, eller av tredjepartsutvecklare. Allt beror på stödet från tredjeparten.Brukar vara så i början med nya konsoller. Om man tänker på hur dåligt spelutbud xbox hade i början jamfört med nu bevisar det att nästintill alla konsoller har dåligt i början.
Jag frågade i 2 ebgames butiker om Gizmondo kom ut så sa dem så här, Ja fast dem är slut sålda, Så frågade jag när den kom ut så sa dem, Vi fick den 20 augusti och så frågade jag om konsollen 23 augusti, Det har faktist blivit en bra konsoll, Ser många som har den i stan o.s.v.
Undrar en sak, Vilket företag skapade gizmondo ???
tycker att konsolen ser ganska sjuk ut
klaga inte för mycket bara.. den kanske är dunderbra.. snacka inte förräns ni testat..!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in