jag undrar vilken av era pokemon som e er bästa, berätta också vilka attacker den har !
min bästa pokemon är Jirachi lv: 100 dens attacker är Doom desire, Psychic, Future sight och Double-edge.
jag undrar vilken av era pokemon som e er bästa, berätta också vilka attacker den har !
min bästa pokemon är Jirachi lv: 100 dens attacker är Doom desire, Psychic, Future sight och Double-edge.
cubone lvl:89 Har inte utväcklat attacker boneclub fireblast´cut och earthquake
mewtwo ice beam pshycic thunder och recover
raichu lv 100
attacker:thunderbolt, bodyslam, iron tail, thunder
Pikachu lv. 100 med thunder, thunderbolt, thunder wave och body slam
riktigt bra e dom ju har ni några andra bra :D
Min bästa på Emerald är Swampert lv 78 men jag fick mitt spel i måndags så det är rätt bra faktist.
Va kul :cool:
↗ till inläggetMin bästa på Emerald är Swampert lv 78 men jag fick mitt spel i måndags så det är rätt bra faktist.
coolt har Emerald släps eller ?
↗ till inläggetMin bästa på Emerald är Swampert lv 78 men jag fick mitt spel i måndags så det är rätt bra faktist.
Nej inte i Europa änn så han har nog Impoterat det ;)
rayquaza, level 100, fly, hyper beam, flamethrower, outrage
jag har en ny HO-OH attacker seckerd fire, fire blast, fly och recover
Charizard Lv: 88 Attacker: Fire Spinn, Strength, Fire Blast och Cut!
↗ till inläggetCharizard Lv: 88 Attacker: Fire Spinn, Strength, Fire Blast och Cut!
den va bra :D
Rayckuazza på lv 100
Skriv attackerna också!Förresten stavas det Rayquaza
Min bästa...hmmm......Nu vet jag!...............Zapdos lv.100 på mitt LG Attacker:Thunder,Shock wave,Fly och Drill peck! :lol: :lol: :lol: :lol:
↗ till inläggetMin bästa...hmmm......Nu vet jag!...............Zapdos lv.100 på mitt LG Attacker:Thunder,Shock wave,Fly och Drill peck! :lol: :lol: :lol: :lol:
vilken bra ! :D
jag har Sceptile, Raichu, Corbat och Charizard. Sceptiles bästa är False Wipe, dödar alla skit lätt.. Raichus är Punch, dödar alla skit lätt.. Corbats är Fly, dödar alla skit lätt.. Charizards är Fly, dödar alla skit lätt.. Alla är i lvl 100, dödar alla skit lätt..
:P
↗ till inläggetjust nu sceptile i 94jag undrar vilken av era pokemon som e er bästa, berätta också vilka attacker den har !
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in