tjena! e det nån som vet när ratchet: deadlocked kommer ut? :gitarr:
nån som vet om kingdom hearts 2 kommer ut över huvve taget i sverige?? :medieval: såfall när!! :medieval:
tjena! e det nån som vet när ratchet: deadlocked kommer ut? :gitarr:
nån som vet om kingdom hearts 2 kommer ut över huvve taget i sverige?? :medieval: såfall när!! :medieval:
Kingdom Hearts 2 kommer, men jag vet inte när
okej tack!!
:gitarr:
Kingdoom hearts 2 MÅSTE KOMMA!!!!!!! :cool:
jaaaaaaaa!!!!!!
jag ska lätt köpa kh2 (kingdom hearts 2) om det kommer ut. samma med ratchet and clank 4!!! :rambo:
Ratchet & Clank 4 måste jag skaffa alltså!!!!!!!!!:)
↗ till inläggetJapp ...jah med :DRatchet & Clank 4 måste jag skaffa alltså!!!!!!!!!:)
jag måste skaffa båda två
↗ till inläggetHeter det inte bara ratchet 4?jag ska lätt köpa kh2 (kingdom hearts 2) om det kommer ut. samma med ratchet and clank 4!!! :rambo:
hoppas kh e bättre än 1an.....det va lite segt tyckte jag,.......gillade inte kalle anka i ett roll spel......men när squall kom då blev det bättre=)
Kingdoomhearts ägere ju!!!
Kalle e ju sköön ;D
Det kommer att komma ut ett nytt Ratchet and Clank spel. Det heter Ratchet Deadlock typ.
KH2 Kommer i December! LÄNGTAR!!
↗ till inläggetKH2 Kommer i December! LÄNGTAR!!
jag med!!! jag har haft alla ratchet spel å ja klarade ut alla på typ 3-4 veckor ungefär, jag ligger på sissta bossen på kh 1 han e as svår!!! :lol:
kommer dö av längtan. :zzz:
Nya ratchet and clank spelet heter Ratchet Daedlocked och kommer i november tror jag det var ->Läs mer här<-
↗ till inläggetJag med, det e mitt favoit spel.Ratchet & Clank 4 måste jag skaffa alltså!!!!!!!!!:)
såna spel som kdh o ratchet .. äger XD
Ja, platform spel med mycket action och som är lite suggestiva... så ska det va
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in