Är det någon som vet nån sida på internet där man kan beställa banden <_<
Gummiband/armband
Armbandet kostar 30 kr. Du beställer ett genom att skicka ett SMS med texten ABFOTB NAMN ADRESS till 72102.
(T ex ABFOTB Bengt Bengtsson Sportbladetvägen 1 123 45 Stockholm)
Ett sånt band har jag redan men finns det några andra band
kolla med tradera.se
↗ till inläggetja det finns fler plastarmband, de brukar finnas på marknader etc.Ett sånt band har jag redan men finns det några andra band
Jag ska göra alltför att hitta ett där det står Jag Är Tjock på. Annars trycker jag det själv. En klasskamrat har tryckt ett där det står Det Är Kul Att Ha Kul. Idiotiskt.
Höhö.
Alla har sånna nu vafan.
Ska f*n trycka ett o ha på mig där de står: Bara Fj0e4t1sARna har sånna här.
glöm inte att det ska stå 'zz' istället för 's' :lol:
FjÅrT!z annars.
Vart för lat för o stava fjortisspråk.
Kom på en till. Gör som jag, ät o bli fet.
Älska fotboll bandet är inte för att man älskar fotboll. Det är för att stödja fotboll våldet, Och ni är själv fjoritsar. Har cirka 10 olika armband.
Låt mig va fjortis om ja vill då :)
Fjortis for teh win!
↗ till inläggetÄr du säker det står ju "Jag älskar fotboll" :huh:Älska fotboll bandet är inte för att man älskar fotboll. Det är för att stödja fotboll våldet, Och ni är själv fjoritsar. Har cirka 10 olika armband.
De menas att man e mot läktar våld ! Så e de.
Dessutom e de fett o va fjortis ! Ta vara på changsen man e de bara en gång i livet ! Jag har ettt band där de står Kalles Kaviar Crew !
Vad menar dom med det då"kalles kaviar Crew"
Står det för Knäck inte knäcke-brödet :lol:
hahahahh den var bra! :D :D :zzz:
KOM IGEN VART FÅR MAN TAG PÅ DEM
JAG BRYR MIG INTE OM VILKA BAND NI HAR ELLER SKA KÖPA
VART FINNS DEM!!!!!
Läs förfan vad jag skrev, Du kan inte köpa i butiker, Du måste köpa genom sms !!!!!!!!!! f*n vad iriterande.
Här i byn kan man trycka ut på Ica för en 10 krona, då blir det i och för sig slumpad, patetisk text. Man kan även trycka in dubbla femtioöringar så får du en.
Ett älska fotboll ban kan du köpa på http://www.alskafotboll.se tror jag att det var.
Själv har jag ett band som det står Strenght på å ett Livestrong som jag hittade på en marknad