Vet ni något super nytt gameboy advance spel som inte kommit ut än?
Super Nytt Gba Spel
Jag undrar bara. Om ni vet så kan ni vara bussiga och skriva det.
Pokemon Ermerald?
Är det ett spel som inte kommit ut? Pokemon emerald har kommit ut.
Nej, inte i Sverige. Det kommer 21 Oktober.
↗ till inläggetJa. Det gör det. Någon som ska köpa det?Nej, inte i Sverige. Det kommer 21 Oktober.
Jag ska.
↗ till inläggetDet verkar tråkigt. Det är ju nästan som Ruby och Sapphire bara att vissa saker ser anorlunda ut och att det finns lite mer pokemon. :angry:Jag ska.
LITE???????
↗ till inläggetJa LITE! :angry:LITE???????
Jag ska köpa pokemon emerald. nintendo skulle inte göra ett sådant spel om det var precis som ruby och sapphire
jo jo men det nya figthing spelet mortal combat shaolin monks!
↗ till inläggetHåll dig till ämnet. <_<jo jo men det nya figthing spelet mortal combat shaolin monks!
↗ till inläggetjo jo men det nya figthing spelet mortal combat shaolin monks!
vad snacka du om? jag håller mig till ämnet kolla första in lägget du! <_<
det ska bli coolt med en mortal combat spel till gba
↗ till inläggetjo jo men det nya figthing spelet mortal combat shaolin monks!
Han håller sej till ämnet. ämnet heter "super nytt gba spel vet ni....." Det här ämnet handlar inte bara om pokemon.
↗ till inläggetOj! Förlåt. :( Jag villade bort mig lite. :)jo jo men det nya figthing spelet mortal combat shaolin monks!
Jag tror du tänkte på mitt ämne i pokemon forumet. Det gör inget.
Fire emblem: The Sacred stones det verkar vara bra.
Alla spel som ni har räknat upp har verkat bra. Jag tänker inte starta en omröstning men om någon tycker detverkar kul så gärna för mej.
eller jag kanske startar en omröstning. får se.
↗ till inläggetGör det! Skulle vara kul! :)Alla spel som ni har räknat upp har verkat bra. Jag tänker inte starta en omröstning men om någon tycker detverkar kul så gärna för mej.
eller jag kanske startar en omröstning. får se.