Värsta tjejsnacket här ju... ^.^'
Bilden: 2 av 10 - Otroligt dålig lärare i ämnet och är själv inte riktigt bra i ämnet.
Svenskan: 10 av 10 - Älskar detta ämne! Bra lärare och gillar att skriva.
Engelskan: 10 av 10 - Detta ämne hamnar på andra platsen eftersom Svenskan har första. Älskar allt från Engelska böcker och engelska texter, även att tala är kul.
Idrott: 8 av 10 - Jag må inte vara sportslig av mig men jag gillar att idrotta.
SO: 9 av 10 - Eftersom min mentor har hand om detta ämne så är detta bra. ^.^ Hoppas få ett VG till hösten eller våren.
Fysiken/Kemin: 5 av 10 - Är ju dock ingen Raketforskare eller så och är itne intresserad av Atomer och sådant.
Matten: 10 av 10 - Konstig lärare :S Men gillar nu att räkna matte. Kanske inte är något Matte geni men det går.
Biologi: 6 av 10 - Min andra mentor har hand om detta ämne men jag är inte så inställd på blommor & bin och den biten.
Musik: 7 av 10 - Efter att fått en ny lärare i Musik så tror ja det kanske blir sämre. Men jag ska försöka gå i Musik skola för att lära mig grunderna i Piano.
Slöjd(Trä & Sy): 6 av 10 - Eftersom jag inte är bra inom trä men gillar att sy så är jag ganska okej om detta ämne. Inget märkvärdigt.
Hemkunskap: 7 av 10 - Mat är gott att äta, men mycket roligare och svårare att tilllaga.
M-Språk: 2 av 10 - Gillar absolut inte Tyska och undrar nu varför jag ens valde det ämnet. Jag tror nog att jag lämnar det och försöker att få mig ett MVG i engelska istället.
Går i 9:an och försöker förbättra mina betyg så jag kommer in på den linje jag vill.