💬
Logga in
Fuska.se

Äckliga Skaer För Pengar

61 svar · startad

göra allt ni sagt för 1 kr!!!!

Kanske simma med 10 ton döda bläckfiskar?

Kanske äta en spindel fast man är döds rädd för spindar?

Men det äckligaste av det äckligaste, mycket äckligare än allt ni sagt gånger 10 Det är så äckligt att det till och med ser äckligt ut !! Äta ÄRTSOPPA!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAaa.....aaaaa.....hh..... asså ni ska skrika av rädsla...kom igen på 3..... 1 ..... .2. .....3....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaa........ Kom igen! aja men jä..rnspik strunta i det då! ska ni vara så negativa hela tiden.. ;|

15 Sep 2005

Brukar faktiskt inte bry mig om pengar eller vadslagningar på det sättet.

Men att hoppa ner i ett vinter bad utan bastu och ute och försöka sjunga National sången då man är i vattnet är något jag skulle göra för pengars skull ^.^

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Men att hoppa ner i ett vinter bad utan bastu och ute och försöka sjunga National sången då man är i vattnet är något jag skulle göra för pengars skull ^.^

de där gör man juh gratis.

Jag hade gjort de mesta som ni har skrivit.

det som inte dödar härdar :P

Nivå 1 · Novis

njaaa hoppa i vattnet på vintern och sjunga nationalsången skulle jag kunna göra. om en ambulans fanns närvarande... <_<

Äähhh... Jag vill inte göra äckliga saker som att äta sniglar eller äta bajs. Det är väl sjukt bara >.<'

Nivå 12 · Mästerfuskare

äta 100 levande kakerlackor för 1000kr, någon ?

föra över ca 1000 små vita larver mellan 2 lådor med bara munnen ? 1000kr?

gaaaah, har kollat på FF för mycket

16 Sep 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Skulle kunna göra det för 0 kr, jag är van vid kyla det brukar vara 20-40 minus grader här uppe vi halvår ibland.

Senast ändrad:

Många människor är inte lika förstår du Dr.Cheat. Jag tycker absolut inte alls om kyla och älskar därför sommaren.

17 Sep 2005

en skitkorv för 2 miljoner.

18 Sep 2005
Nivå 0 · Nykomling

öö kanske skulle kuna äta en tesked snor för 15000 kr :angry:

Nivå 4 · Lärling

Jag skulle betala alla er på fuska om jag fick äta ert snor ;)

Ne skoja . Men men för bra summa hade jag nog gort vad som nästan

21 Sep 2005
Nivå 6 · Fuskare

erm de där me bada på vintern kan man ju göra bor i kiruna så ja e van men käka bajs och sånt....ALDRIG! :meddum:

Nivå 6 · Fuskare

Har testat vinterbad gratis, och jo det var en upplevelse kan jag lova. Inte direkt äckligt dock..Chokerande är det rätta ordet :P

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

öö kanske skulle kuna äta en tesked snor för 15000 kr :angry:

Det där lät vettigt. Jag äter den nog för 100 kronor till och med :)

22 Sep 2005
Nivå 0 · Nykomling

skulle inte göra något dumt för lite pengar, skulle inte käka en snigel även om jag fick en mille. jag har bra som jag har det, varför ändra på det :)

26 Sep 2005
↗ till inlägget

skulle inte göra något dumt för lite pengar, skulle inte käka en snigel även om jag fick en mille. jag har bra som jag har det, varför ändra på det :)

Vaddå bra som du har det.

Det blir inte sämre för att du äter en snigel.

27 Sep 2005
Nivå 4 · Lärling

Skulle presis som MeM kunna äta snor för 100 kr :P

Nivå 12 · Mästerfuskare

nej fy bubblan!

hört av min kompis efter 1h och 15 min non stop fotboll: "den som slickar på min fot får 100kr"- någon ?

28 Sep 2005
↗ till inlägget

nej fy bubblan!

hört av min kompis efter 1h och 15 min non stop fotboll: "den som slickar på min fot får 100kr"- någon ?

lätt att man gör det!
Nivå 12 · Mästerfuskare

han menade, alltså slicka, inte bara nudda med tungan

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in