Jag ska inte köpa det.
The Sims 2 Nattliv
Jag ska absolut köpa The Sims 2 Nattliv! Om jag inte får det när jag fyller år, förstås. Jag har både The Sims 2 och Studentliv :student:. De är jätteroliga! :D
↗ till inläggetDe e en uppföljare till Sims 2
Jag skulle tro att han menar Expansion...
Alla:Nej, jag köper nästa istället.. Just nu har jag gjort upp en budget... -.-
Ska nog köpa det :lol:
Köp ett RiktigtLIV iställe.
självklart, om jag hade haft råd
The sims 2 fungerar inte på min dator men pappa fixar nog en ny dator åt hösten så jag tänker skaffa stundentliv och nattliv senare :medieval:
jag har det.
Jag ska nog köpa den senare men först så ska jag nog jag köpa studentliv.
Syrran och jag är ganska sega av oss. Hon har precis börjat köpa Expansion packs till första Sims och inte tänkt på The Sims 2. Detta kanske blir lite senare i vädret, men jag tycker det inte låter så direkt intressant.
Hellre studentliv då istället.
↗ till inläggetvad bra för er att dom expansionerna har blivit billiga nu :cool:Syrran och jag är ganska sega av oss. Hon har precis börjat köpa Expansion packs till första Sims och inte tänkt på The Sims 2. Detta kanske blir lite senare i vädret, men jag tycker det inte låter så direkt intressant.
Hellre studentliv då istället.
Ja... Det är något bra i alla fall. ^_^
Ja har laddat ner det istället... helt gratis :D men är det nån som vet hur ja ska göra för att installera spelet utan att mina nedladdade saker + sparade tomter å relationer försvinner? :(
*förvirrad* :wacko:Uppföljaren av thesims2 heter Studentliv och inte natt liv :blink:
*förvirrad* :wacko:Uppföljaren av thesims2 heter Studentliv och inte natt liv :blink:
Studentliv är en uppföljare men det är nattliv också..
http://www.thesims2.se/products.view.asp?id=21&page=1
Man kan gå ut på dejt... gå till nattklubbar, bowla, spela poker, gå ut på blindträff, skaffa bil o.s.v. :D Jag tycker att det är ett jättebra spel :cool:
Grymt<!!!!
Men moste man ha the sims2 Studentliv för att köra det?
Nej... Det räcker med The Sims 2 bara!
Jag ska inte heller köpa det!!
Jag ska lugnt köpa det. Eller jag har köpt det. Min farbror jobbar på power så jag få betala billigare :D
Jag har hämtat Nattliv! O de va definitivt värt at ha! Jag är helnöjd!! :D