💬
Logga in
Fuska.se

Varningar.

20 svar · startad

Trådstartare #1

Hade tänkt att kolla till mina varningar, men när jag klickar på antalet procent så kommer det bara upp en ruta där et står "Tyvärr, du har inte rättigheter att använda den här funktionen. Är du inte inloggad kan du göra det i nedanstående formulär."

Varför?

25 Sep 2005

Du kanske inte var inloggad? testa igen.

Senast ändrad:

Eric H, är du inte inloggad kan du inte se någons varningsprocent.

men står det "logga in med nedastående formulär" så prova det. om det finns något sådant...

annars känns det som något slags cookie problem. men du borde inte kunna göra många andra saker då.

26 Sep 2005
Trådstartare #4

Detta är alternativen:

* Glömt lösenord?

* Registrera nytt konto

* Dokumentation

* Kontakta forumets administratör

Vilket ska jag testa?

kontakta forumets administratör.

så det finns altså inget formulär på felsidan?

↗ till inlägget

så det finns altså inget formulär på felsidan?

Inte vad jag kan se...

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...ajingafo23k.jpg

hm, men min varningslogg kommer ju i ett nytt fönster...

kolla så du inte har någon popupblocker som kan ha ställt till det.

Ja det kommer upp en ruta som är 500x450 stor.

Jag förstorade bara upp den där rutan för att få med så mkt som möjligt på bilden.

Senast ändrad:

27 Sep 2005
Bambi

Om ni använder någon annan webläsare än IE kan det vara det.. Annars vet jag inte, cookieproblem som sagt. Töm temporära internetfiler och cookies.

Jag har testat med IE också, men samma sak händer där, jag har även tömt temporära filer m.m men ingen förbättring...

1 Nov 2005
Trådstartare #12

Samma här.

'Tömt cookies (ur fasen stavas det?), temporära filer och testat med IE, fast det funkar ändå inte!

Vadå kolla sina varningar? Man ser ju hur många man har beroende på prickarna. Och då kan man väll räkna ut procenten? <_< <_<

The jedi: Om man trycker på procenten så står det hur man fått sina varningar

2 Nov 2005

Det kanske är en bugg?

Trådstartare #16

Visst, men varför fungerar det för andra då?

9 Nov 2005

Jag tyckker man skulle få en varning innan man får en varning. Typ: 'sluta spmma, annars får du en varning' eller 'ta bort den där länken, annars får du en varning'.

↗ till inlägget

Jag tyckker man skulle få en varning innan man får en varning. Typ: 'sluta spmma, annars får du en varning' eller 'ta bort den där länken, annars får du en varning'.

Det är just därför vi har varningar, fortsätter man får man en ny varning osv. till man får sin femte = avstängning.

Man jobbar sig till en varning, man varnas sällan för enstaka regelbrott, om det inte är t.ex. § 1.1-4.

10 Nov 2005

Jag tycker ändå att man skulle varna en innan man får en varning.

Bambi
↗ till inlägget

Jag tycker ändå att man skulle varna en innan man får en varning.

En varning är just en varning som # 21 sa! Händer även att vi kan få s.k tillsägelser men det är en annan sak :kung:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in