💬
Logga in
Fuska.se

Skola

77 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

vi hade as dålig mat. men nu senaste året så uppnade prolympia . ( en idrottsskola för den som inte vet ) och där får dom skitfin mat o de blev så mycke skriverier o tjöt så vi började få lite nya "dyrare" maträtter :) ( eller dyrare vet ja väl inte men godare o finare mat ) :D

mh, va ska man saga om maten??

de har ofta mat som ingen ater,

alla tar mat och sitter och glor pa den.

va for mening med att gora den da?

de fortsatter iaf att gora den.

ja skulle bli glad om vi atminstonde kunde fa NORMAL tacos,

varan tacos bestar av:

massa tomat sas och lite lite kottfars som knappt syns,

och brod som man lagger de i.

gott?

vi har fatt pan pizza en gang pa 5ar.

visst vi far ju nan mat men de e sloseri att gora mat som ingen ater.

12 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Stackars er men vi får pizza en gång i veckan och hamburgare ibland och så brukar vi få glass till efterätt ibland jordgubbar

Är alla barn som går på din skola överviktiga eller? :visslar: ;)
↗ till inlägget

Stackars er men vi får pizza en gång i veckan och hamburgare ibland och så brukar vi få glass till efterätt ibland jordgubbar

Man undrar ju??? :huh:
13 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

den är god tycker jag

25 Aug 2005

Man behöver knappt veta vad pannkakor är gjorda av. Det kan man känna själv i min skola.

Typ, pannkakor, alla är olika, en del smakar bara mjölk, en del för mycket ägg och en del är så degiga (mjöl om ni inte redan räknat ut det) OCH alla är knappt stekta.

Jag tar fil när det blir pannkakor i skolan som ALLA älskar. utom jag <_< Hemmets pannkakor är mycket bättre, godare och till och med nyttigare än skolans.

Jag kan äta nästan allt mat som skolan serverar, men allihop smakar färdiglagade och uppvärmade.

Nivå 0 · Nykomling

Jha skolan pankakor är inte så goda som hemma! :(

Nivå 0 · Nykomling

Potatis och Ris är det vi som bor på söder får leva på!

Vi får alltid potatis som är typ svart och nu ska skolan renoveras och vi ska bo i baracker och äta från en annan skola och den skolan har rytkte att ha dålig mat! Jag kan säga er att det inte är gott!

Det flockas alltid barn vid muisli-bordet och då blir det skittrång så då fick skolan at och köpa en muilsi machin som är jätte bra! :lol:

15 Sep 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker den är god oftast. Men om det är en mat som alla nästan gillar när vi äter är det nästan slut då får vi nån äklig sopa. Så man kan aldrig äta sig mätt nu för tiden :(

Nivå 0 · Nykomling

Maten är nästan alltid slut när vi ska äta nu, När vi ska äta plättar kommer det vara slut, eller ni från söder säger Tunnpankaka lr Pannkaka.samma med pizzan

Nivå 0 · Nykomling

Idag var det förvånandsvärt gott :)

23 Sep 2005
Nivå 0 · Nykomling

Det mesta som smakar halvdant i våran skola kan avhjälpas med svartpeppar och åter svartpeppar. Dessvärre är det sån där löjlig, finmalen sort, men man tager vad man haver.

27 Sep 2005

Nu har allt förendrats,nu får vi bara ärtsoppa varje dag,och jag känner mej hungrig hela tiden,vi får lite fisk per månad....FY f*n!!!!

29 Sep 2005
Nivå 0 · Nykomling

Öö här får man fisk typ 1 gång i veckan och det är samma fisk med olika namn typ torsk,västerhavsfisk och Fisk frilätter

Nivå 0 · Nykomling

Den är bäst i hela världen..

Kyckling-salladen är bäst! :D

1 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

vår den duger väl....

Vi kan velja mellan 5 olika sorters mat,sen ger dom oss efteret som jordgubspaj,med grede. (bor just nu utomlands,gar till en privat skola,vill inte ha klag om stavningenbara far att landet jag e i har inte de 3 sista boksteverna i alphabetet. :)
2 Oct 2005
↗ till inlägget

vår den duger väl....

k, vad e det för lyx skola?
4 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

vår den duger väl....

En av Englands top skolor,privatskola. :cool:
5 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling

man får ofta mycket bättre mat på utländska skolor..... men igengäld får man betala för maten

7 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling

:D

↗ till inlägget

man får ofta mycket bättre mat på utländska skolor..... men igengäld får man betala för maten

Nej,det e gratis,om en vecka har vi en skolresa till Australien,ska bli kul :D
8 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling

men du betalar för att gå där, eller hur ?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in