💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp! Monster Garage

9 svar · startad

HEJ!!

hag behöver hjälp med monster garage. jag har fastnat på tredje bannan där man ska bygga en träsk bil.

hur får man de långa avgas röret??

snälla hjälp :unsure:

16 Nov 2004

oj vart kan man köpa spelet?

måste bara ha det

15 Oct 2005
Nivå 1 · Novis

JAAAAAAAAAAA! :blink: var köper man det!?!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

HEJ!!

hag behöver hjälp med monster garage. jag har fastnat på tredje bannan där man ska bygga en träsk bil.

hur får man de långa avgas röret??

snälla hjälp :unsure:

Oj, oj oj...det var längesen man lirade det...2 år sen kanske...om du kan friska upp mitt minne littegrann kanske jag kan hjälpa dig...

Jag minns inte helt säkert vilken bana träskbilen är...men kan det vara den då man bygger om en VW bubbla?

Nivå 7 · Fuskare

vad gör man på de spelet??

bygger man bilar lr vad?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

vad gör man på de spelet??

bygger man bilar lr vad?

Om du har sett TV-serien "Monster Garage" som gick på Discovery Channel och även på Kanal 5, så gör man samma sak som de gör i första säsongen.

Bygger om en ambulans (om jag inte minns fel) så att den kan göra en wheelie, bygger en hillclimber, bygger om en bubbla så att den kan köra i vatten osv..

Det låter bättre än vad det är...det är inte värt pengarna...svårighetsgraden är 1 av 10.

17 Oct 2005
Nivå 4 · Lärling

verkar vara kul.men jag önskar så jäkla mycket att OCC kommer ut some spel (ni som inte vet vad OCC är så är det Orange County Choppers).

18 Oct 2005
Nivå 4 · Lärling

Monster Garage är en av dom roligaste spel jag spelat jag har varvat det 3-5 gånger men det var längesen så jag kommer inte ihåg den tredje banan. Det är ganska många för att vara ett sånt spel! Men det är ett enkelt/svårt spel iallafall så försök själv och be inte andra om hjälp! :D

Trorjag tänker på fel spel :(

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

SPelet verkar kul. För bara programmet är ju kul.

19 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling

The shadow....OCC finns till xbox....men det var inge roligt för man fick inte bygga eller någon ting.....man fick bara köra omkring :blink:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in