↗ till inläggetJa kanske £40 vilket e samma som 550 kr. :cool:men du betalar för att gå där, eller hur ?
Skola
I sandviken är den bläää!!!
Pannkakorna är väl ok...
↗ till inläggetBARA pankakornaI sandviken är den bläää!!!
Pannkakorna är väl ok...
Jag bor i Holland, har just flyttat hit... men men... Maten är MYCKET bättre här, den är åtminstone ätleig, går på en internatsionell skola, det gorde jag i sverige också, och där var maetn oätlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det beror väl på vilken skola man går på <_< jag går på gymnasiet... Gjunkan i linköping. Jag tycker att maten är bra... det är kanske potatisen som skulle kuna vara bätre :)
Raggmunk idag. Mer kokt än stekt.
↗ till inläggetSynd.Raggmunk idag. Mer kokt än stekt.
Mån Indisk rispytt / jambalya och kall currysås. (gott)
Tis Tunna pannkakor och sylt. (gott)
Ons Krämig tonfisksås / åkessons sås och pasta. (hmm)
Tor Kålpudding, sås / kålpudding och potatis. (USCH !)
Fre Bakad potatis med skaldjursfyllning / vegoröra. (blä)
Potatismos och kebabspett imorgon :wub:
Det har hänt ett underverk på vår skola. Dom ar höjt priserna på maten med en krona och nu kostar den fem kronor. jippi.
↗ till inläggetDu skojar va?Det har hänt ett underverk på vår skola. Dom ar höjt priserna på maten med en krona och nu kostar den fem kronor. jippi.
Ska vara någon kyckling idag :/ iofs är jag inte i skolan idag så jag behöver inte oroa mig :>
Gillar inte maten i skolan, känns plastigt :P
Skit äcklig badar i fett uuuuh .
idag serverades härligt överkokta/sega/hårda och sprukna frukost korvar tillsammans med vattningt potatis mos som efter en kvart övergick i superlim..... Smaklig måltid !
↗ till inläggetSkojar med vad? Att dom satsat mer på vår mat (där skojar jag inte) eller att jag ble v glad?Det har hänt ett underverk på vår skola. Dom ar höjt priserna på maten med en krona och nu kostar den fem kronor. jippi.
↗ till inläggetsry för dubbelinlägg!! Datan hackade! :(Det har hänt ett underverk på vår skola. Dom ar höjt priserna på maten med en krona och nu kostar den fem kronor. jippi.
Blaskigt mosigt äckelbajs
nått sånt kanske skulle kunna beskriva maten på senaste tiden.
till och med sopgubbarna gör bättre mat!
Varför skulle sopgubbar vara dåliga kockar
V 44(Lediga)
V 45
Måndag: Ingstekt falukorv, Potatismos (sådär
Tisdag: Köttfärsås, Spaghetti (Jättegott
Onsdag: Risgrynsgröt, Pålägg (Jättegott
Torsdag: Makaronipudding, lingon, och vinbärsylt (jättegott
Fredag: Mexikryddad färsröra, Ris/ Nachos chips, salsa (Jättegott
Bästa veckan på länge :)