💬
Logga in
Fuska.se

Lite Uppgraderingar På Servern

11 svar · startad

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

Se ämne :)

Det jag vill veta är hur ni tycker sidan har fungerat gällande tillförlitlighet samt snabbhet sedan onsdag. Ni får gärna dagligen denna vecka kommentera. Väldigt intressant är om felet "Could not connect to FastCGI" har försvunnit.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Grymt, här funkar det finemang :). Vad exakt har du uppgraderat ? :o

Nivå 12 · Mästerfuskare

Hm, det enda jag märkt att att jag har blivit relativt inaktiv på veckodagarna pga skolan.

Jag får återkomma med rapport om förändringar efter helgen. :P

Vad för uppgraderingar? :)

Trådstartare #4

Mjukvara framförallt samt diverse optimeringar..

19 Oct 2005
Trådstartare #5

Nu har det gått ett tag sedan uppgraderingarna, vad tycker ni? Blev det bättre om ni tänker tillbaka på senaste 2 veckorna..

Nivå 6 · Fuskare

Svårt att säga. Jag minns inte att jag har stött på lika många tillfällen då det varit segt, som innan, men det har hänt.

Men när jag satt vid mammas gamla 233MHz:are i måndags gick det riktigt segt. Forumet verkar inte riktigt vara anpassat för de lite segare datorerna, vilket är synd. Det tog över dubbelt så lång tid att kolla igenom forumet på den datorn än min vanliga.

All grafik och reklam drar verkligen mycket av datorn. Jag skulle vilja att det fanns ett skal med lätt grafik. Lo-Fi versionen funkar väl ganska bra om man ska läsa, men man ser varken nya inlägg eller kan svara i den :/

Nivå 7 · Fuskare

Jag har faktiskt inte heller lagt märke till särskilt mycket. Detta är mest p.g.a. att internet inte har varit vän med mig den senaste tiden då den lägger av titt som tätt. Den tiden det funkar flyter det på iallafall.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nu har det gått ett tag sedan uppgraderingarna, vad tycker ni? Blev det bättre om ni tänker tillbaka på senaste 2 veckorna..

Har serven uppgraderats?

Jag har iallafall inte märkt någon speciell skillnad, detta trots att jag faktiskt kollat på forumet senaste tiden & skrattat arslet av mig åt Capone/Xade (samma user) & Guggo.

Forumets roligaste användare genom alla tider!!!

Btw.

Löven-LILLEBROR 3-2.

20 Oct 2005
Trådstartare #9

Ska kolla om jag kan fixa ett enkelt skal för moderatorer utan reklam osv. Ingen har på senare tid stött på felet "Couldnt connect to FASTCGI" iaf?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ska kolla om jag kan fixa ett enkelt skal för moderatorer utan reklam osv. Ingen har på senare tid stött på felet "Couldnt connect to FASTCGI" iaf?

Jo, men jag vet inte om det var här.

22 Oct 2005
Nivå 7 · Fuskare

jag har inte råkat ut för det problemet någon gång tror jag så det är fint för mig.

11 Nov 2005
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Fick det där nyss... Men det funkade igen direkt efter.

EDIT: Det har hänt tre gånger denna inloggning nu.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in