💬
Logga in
Fuska.se

Jag Har Fått Emerald

34 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Nu är jag väldigt glad för att jag har fått emerald! Men bara en fråga: I Navel Rock kan man ju fånga Lugia och Ho-oh. Man måste ha biljett för att komma dit, måste man lämna in det till CN? CN=Club Nintendo.

Här kan ni också skriva om andra saker eller ställa frågor om spelet pokémon emerald version.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

ja det måste man

Nivå 6 · Fuskare

har du fått emerald?!?!?!

är det skoj när fick du det?

22 Oct 2005

Det kom ut i går.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

har du fått emerald?!?!?!

är det skoj när fick du det?

Ja det va skoj. Emerald är ju bästa gameboy pokemon spelet. Tycker ja iallafall...
Nivå 6 · Fuskare

jag har med fått det. det äger jag cyklade ner till affären och köpte det när det spöregnede jag köpte det sista som fanns kvar!!!!! :gitarr: :D

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7
↗ till inlägget

jag har med fått det. det äger jag cyklade ner till affären och köpte det när det spöregnede jag köpte det sista som fanns kvar!!!!! :gitarr:  :D

Ok, det var tur att du han ta det sissta spelet. De va mamma som köpte mitt till mig så jag vet inte om det va det sissta som fanns kvar. Ja köpte det den dagen det kom ut.

Fråga: Måste man klara ligan för att få Kyogre och Groudon? Ja e nybörjare på Emerald.

26 Oct 2005
Nivå 7 · Fuskare

Men om du är nybörjare och inte kommit så långt så kan du väl inte redan försöka få Kyogre och Groundon?

Nivå 2 · Novis

jag har emerald också!!! :cool:

post-12483-1130347597_thumb.jpg

Bifoga inte i onödan Dennan.

Wapu:Man måste klara Pokemon Ligan för att få Kyogre & Groudon.

27 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

Några Pokémons (legendariska) man kan fånga utan att klara ligan? Jag har härt att ligan är svår!

Rayquaza tror jag vet ej f*n.

Pokemon Ligan är inte svårare,lika lätt som förut.Men när du ska möta Steven så kommer något konstigt att hända.....

Nivå 2 · Novis

Pokémonligan är svinenkel. Tränar alltid mina pokémon till typ lv. 70 och då krossar jag Steven och hans löljiga noobpokémon. :P

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

Måste man lämna in spelet till CN (nintendo club) för att komma till Southern Island? Latias och Latios finns tydlingen där.

28 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag AEGER på alla Pokemon spel asså. Jag har nyss köpt Emerald har snart klarat ut det :cool:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16
↗ till inlägget

Jag AEGER på alla Pokemon spel asså. Jag har nyss köpt Emerald har snart klarat ut det :cool:

Ok, jag har inte hunnit spela så mycket på mitt, så jag har bara klarat 5 gym än så länge. Men jag kommer klara fler såklart.
Nivå 3 · Lärling

jag köpte det när det kom ut. har problem med fjärde gymmet :medieval:

Steven är ej champion i Poke Ligan i Emerald.Det är Wallace.

Var är då Steven?Miss him :(

Efter Pokemon Ligan inuti Meteor Falls kommer det nu finnas en gång,man kommer till Steven.Och när man möter honom så har han Pokemon i level 70,och känner ni igen detta?Jo,på Guld,Silver & Crystal finns ju Red i Mt.Silver!Han har också Pokemon i level 70.

Jo,man klår ju Steven skitlätt :evil:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19
↗ till inlägget

Steven är ej champion i Poke Ligan i Emerald.Det är Wallace.

Var är då Steven?Miss him :(

Efter Pokemon Ligan inuti Meteor Falls kommer det nu finnas en gång,man kommer till Steven.Och när man möter honom så har han Pokemon i level 70,och känner ni igen detta?Jo,på Guld,Silver & Crystal finns ju Red i Mt.Silver!Han har också Pokemon i level 70.

Jo,man klår ju Steven skitlätt :evil:

Vilka Pokémon har han? En Skarmory m.m tror jag.
Nivå 4 · Lärling

Jag håller på med Wallace,men han är skit svår i ligan!Iallafall när jag har Blaziken som ända starka pokemon!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in