vad tycker ni är roligt här, när man bara går in på olika saker och prata med olika folk? vad är roligt egentligen? ingenting va? nepp, det kan det inte vara men varför det är ju som en klubb i en fyrkantig låda!
Vad tycker ni är roligst på Fuska.se?
Jag tycker det bästa eller dom bästa sakerna är att det är många medlemmar och man får hjälp ganska fort och det är kul att prata med andra =)
Har faktiskt ingen aning varför det är kul att vara här.. Det är bara kul helt enkelt.. :)
det bästa med fuska.se e såklart JAG!
Det bästa är nog (om man räknar bort mig) att forumet är aktivt.
Fusken är de bästa!
allt e bra....DT E SK** ROLIGT HÄR
jag tycker att fixa avatarer det är jag uppe sent på kvällarna för att få göra
POÄNGEN!!!!!!!!
ne bara skämta.jag tycker själva forumet.
jag tycker forumet :mrgreen:
forumet är bra, det är kul att hjälpa folk eller att själv få hjälp...
Jag tycker att det är kul med forum
vad tycker ni är roligt här, när man bara går in på olika saker och prata med olika folk? vad är roligt egentligen? ingenting va? nepp, det kan det inte vara men varför det är ju som en klubb i en fyrkantig låda!
Jag tycker att FUSKA.SE FORUMET är bra för att då kan man lägga in inlägg tex jag behöver hjälp på super smash bros melee. Och man kan möta andra männikor att träffa eller kommpisar. När jag bliv meddlem här så fick jag gäte mycke kompisar för ni är så snälla här. tack för mig
Jag tycker att det är bra att man får hjälpa andra och få hjälp själv och så att man får vänner på forumet.
Men om du klagar så stick då vi kommer inte att sakna dig
Det bästa är forumen så klart! I alla fall för mig!
men dt e nästan likadant som fuska.nu så det e det tråkigaste...:'(
allt!!!!!!
Jag tycker att det är kul med forum
Me too
Jag tycker det är roligast med forumet.
det mesta e bra med forumet... Framför allt nintendo forumen... utan nintendo forumen hade jag aldrig blivit medlem... men nu finns ju dom :)