tycker ni det är rätt eller fel med piratkopiering?
Piratkopiering - Rätt Eller Fel?
Jag tycker inte det är fel att piratkopiera :P
Det är fel..men vem bryr sej?
Det är självklart fel att göra... Men jag säljer inte piratkopior av filmer, spel eller musik.
Men själva företaget som producerade detta spel, film eller musik förlorar på det om vi laddar ner det.
Det är fel. Men ändå rätt. Just nu är det rätt, men när skivbolagen sänker priserna till 50-60:- per cd, då är det fel, men som sagt, just nu är det rätt.
Varför skulle man inte ladda ner? Tycker det är helt rätt att piratkopiera!
Jag tycker både ja och nej
Rätt: Om jag laddar ner nått, så köper jag det om det var kul, om det inte är kul tar jag bort det
Fel: många missbrukar det och då förlorar företagen pengar och i slutet kraschar företaget som gjort spelet
Spel? vem laddar ner sånt... onödigt... men filmer och musik är ju bra
Det har varit olaglit ganska länge att man inte får ladda ner spel.
kom du på det helt själv.... duktig pojke...
tror du inte att jag vet det?
jag menar att spel ska det vara kvalitet i, alltså köper man dem...
Jag undrar också, varför jag skrev så :S. Aja, du har iaf helt rätt, med det du skrev Xade.
↗ till inläggetDet är fel. Men ändå rätt. Just nu är det rätt, men när skivbolagen sänker priserna till 50-60:- per cd, då är det fel, men som sagt, just nu är det rätt.
tyvärr måste skivbolagen ha så här höga priser för att de skall få det att gå ihop. Och troligtvis kommer priset bara att stiga, i takt med inflationen
jag tycker det är fel att ladda ner för företagen förlorar på det men det är så många som gör det så det kommer nog inte iallfall bli nån förändring
Xade:varför är det viktigare om det är bättre kvalite på ett spel än en film jag menar ofta är det ju filmer som brukar ha dålig kvalite om man laddar ner inte spel.
ja tycker de e fel för att företagen förlorar på de men å andra sidan så kostar ju allting så j*vla mycke <_<
↗ till inläggetjag tycker det är fel att ladda ner för företagen förlorar på det men det är så många som gör det så det kommer nog inte iallfall bli nån förändring
Xade:varför är det viktigare om det är bättre kvalite på ett spel än en film jag menar ofta är det ju filmer som brukar ha dålig kvalite om man laddar ner inte spel.
Bad jag om din åsikt? Jag får väl tycka vad jag vill...
↗ till inläggethar jag sagt nått annat? jag fråga bara om din åsikt detta är väl en debatt?jag tycker det är fel att ladda ner för företagen förlorar på det men det är så många som gör det så det kommer nog inte iallfall bli nån förändring
Om alla inte får föra fram sin åsikt är det ingen debatt Xade :rolleyes:
I vilket fall så tänker jag inte uttrycka mig om vad jag tycker om piratkopiering.
Det är bara för att du är i mot det ! Kiss mannen har hjärntvättat dig !
↗ till inläggetOm alla inte får föra fram sin åsikt är det ingen debatt Xade :rolleyes:
I vilket fall så tänker jag inte uttrycka mig om vad jag tycker om piratkopiering.
och du har varit moderator... har man inget att skriva så skriver man inte...
hur kan man vara emot det?
När sa han det ?