💬
Logga in
Fuska.se

En Ny Regel

53 svar · startad

Precis som dej Fusk Katten,så svär jag inte bara sådär.Jag brukar typ istället för f.an säga falukorv eller Pip!

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Precis som dej Fusk Katten,så svär jag inte bara sådär.Jag brukar typ istället för f.an säga falukorv eller Pip!

Är ni 5 år eller djupt kristna? http://theclubis.mine.nu/phpBB2/images/smiles/icon_rolleyes.gif

"Vad FN Toppmöte tänker du med?"

"Vad falukorv gör du?"

Det låter ju jäääääättenormalt. http://theclubis.mine.nu/phpBB2/images/smiles/icon_rolleyes.gif

Okey, tusan kanske låter lite normalt, men det låter ändå som något man uppfostrades till att säga, även om det bara höll till ca 5-6 års ålder. ;)

6 Nov 2005
Nivå 2 · Novis

ganska bra fegel den borde införas!

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Hur löjlig kan man bli... varför inte svära?

Salzalada:Jag tycker inte att man ska skriva varken ho*a lr h0ra. Man kränker ju ändo den personen.

Nivå 4 · Lärling

Jag tycker att detta inte verkar så jätte viktigt. ;)

7 Nov 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #27

Jag är inte fem år :angry:. Men jag börjar undra om ni som svär är det. Och man ska inte få en varning varje gång man svär.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Uppfostrades? Så Äffen heller.

Inte jag inte.

Fullständigt självlärd i denna konst.

Dock inga överdrivna haranger och sånt i stil med falukorv.

Nädutack.

Jag är inte 5 år.Jag är 5976 år gammal.

Nämen allvarligt,jag har blivit beroende av att säga falukorv när jag svär.Aj aj aj.Man måste heller inte svära,och jag är inte djupt kristen,faktum är att jag inte är kristen utan en ylbodist.Jag tror på Maschle Baschle och man får inte svära bara falukorv och pannkaka,så jag lyder bara min religion.Så snälla reta inte mig bara för jag har lite annorlunda religion.:unsure:

Falukorv vad dumma ni är!MEEEEE!!!!!! :cry:

Senast ändrad:

8 Nov 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #30

Öhh... Jaha... :blink:

Jag är kristen i alla fall, det finns kristna som svär också faktiskt! Jag är inte fem år, jag är 15 år. Så det så!

13 Nov 2005

Jag är också kristen och vill veta varför man måste svära om man är arg, det finns ju andra ord som inte är lika... ööh, fula och onödiga.

14 Nov 2005
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

ganska bra fegel den borde införas!

Tror du moderatorerna orkar kolla in alla som svär och ge varningar för det?

24 Nov 2005
Nivå 7 · Fuskare

Jag har också funderat över en sån regel och jag tycker att den kan vara väldigt bra.

28 Nov 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #34

Där fick jag ett till poäng! :D

Nivå 2 · Novis

Låter en gnutta onödigt. Tror inte det kommer hålla. Men alltid bra med förslag ju :P

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #36

Poängställnig (om någon är nyfiken altså):

6 st. medlemar tycker att det är en bra regel.

9 st. medlemar tycker inte det.

Jag tror att jag har räknat rätt...

de kanske ligger nått i de men man kan ju göra nått tecken typ som detta ordet sk*t

så kan man göra

Nivå 10 · Veteranfuskare

Regeln borde införas bara när det gäller personliga påhopp,fast det finns ju ett sånt regel,sp jag ser ingen anledning till att detta regel ska införas?

Men man kan alltid göra som hagsten sa. :cool:

Senast ändrad:

29 Nov 2005
Nivå 2 · Novis

"Jag ser ingen andledning till att den ska införas"... jaha, du låter som om du vore moderator. Du, jag tror inte admin bryr sig särskilt mycket om vad du tycker. Han bestämmer.

30 Nov 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja,men du alla får komma med sina åsikter,det är väll därför den här tråden öppnades!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in