allo jag behöver hjälp med att få mewtwo på ssbm!!!:D :D :D :cool:
Hur Får Man Mewtwo?
Kör 750 meele matcher tror jag.
1000 annars. Eller så ska du ha spelat Vs i 20 timmar. (Totaltiden alltså).
nenene... det är 700 vsmatcher eller som sagt spelat 20 timmar vs mode
Och hur gör du då för att spela dom här 700 matcherna/20 timmarna på enklaste sätt? Jo, antingen kör du på Super sudden death med 2.0 i damage rate (tror det heter så) och mot bara 1 gubbe. En annan sak du kan göra, och detta sätt är enklare. Koppla in så många kontroller du har och starta en stock match utan tidsbegränsning på en bana som inte ändras (typ Yoshibanorna). Ställ alla gubbar på ett säkert ställe och lägg kontrollerna på et ställe där du inte rör dom (eller bara ryck ur dom). Låt spelet stå så ett tag (10 timmar om du har två kontroller, 7,5 eller 5 om du har tre och 5 eller 2,5 om du har fyra), så får du snart Mewtwo (efter att matchen är slut).
kör meele tills du spyr B) :rolleyes:
Jag använde Yoshi på 1 stock och använde B + Ner hela tiden. Hade även på Random Stage så tjänar man lite tid på att slippa välja bana.
Fast Yoshi fick inte så bra stats då :D .
måste man möta mewto sen ochså?
ja jag fick honom nyss!!! han äger ju
Kan man spela med Toad, eller får man honom bara som en trofe?
Bara som trofe...
Ett par kompisar undrade (Jag har inte gamecube) eftersom dom hade hört att man kunde spela med honom.
Ett rykte som inte är sant.Någon som bara sa det sen trodde alla på det när någon hade gjort fakebilderna,fast det är ju inte sant,för att vinna honom sa de:
På Credits,skjut alla namn och skyltar,sen så skulle man möta han.Jag gjorde det,men nej,där kom ingen Toad,så ryktet är falskt.
Brott 654 utfört.
Jag Mewtwo när jag hade kört vs melee i 20 trimmar (i totaltid) :unsure:
vad är det för spel??
inte f*n vet jag!!!
gör som dom säger dom vett va dom snackar om B)
↗ till inläggetEtt rykte som inte är sant.Någon som bara sa det sen trodde alla på det när någon hade gjort fakebilderna,fast det är ju inte sant,för att vinna honom sa de:
På Credits,skjut alla namn och skyltar,sen så skulle man möta han.Jag gjorde det,men nej,där kom ingen Toad,så ryktet är falskt.
Brott 654 utfört.
Hur lyckas man skjuta alla skyltar? Man måste vara duktigt grym då? Hur många är det? Händer det nåt annat om man skjuter alla?
Det här med Toad, det närmaste man kan komma att spela med honom är att man använder Peachs B-attack. Då kör man ju med Toad :D
↗ till inläggetEtt rykte som inte är sant.Någon som bara sa det sen trodde alla på det när någon hade gjort fakebilderna,fast det är ju inte sant,för att vinna honom sa de:
Brott 654 utfört.
Det är grymt svårt,men jag minns inte hur många namn man kunde skjuta,jag tror det var 80-90 något.Om det händer någonting....Tror inte det(jag har jäkla tröggt minne),och hur man lyckas skjuta alla skyltar?Jag bara sköt som in i h******.
Jag fick han efter att jag hadde TV-spels turnering hemma.... vi spelade säkert först i 12 timmar sen dagen efter 8...