kan man använda data hårddiskar till ett xbox eller måste det vara speciella hårdiskar till ett xbox?
måste veta!!! :cool:
kan man använda data hårddiskar till ett xbox eller måste det vara speciella hårdiskar till ett xbox?
Det går nog inte att ha data hårdiskar. :mellow:
chansar 75% på att det inte funkar
jo det borde det göra...xbox är nästan precis som en dator och har samma sorters hårdvara (tror jag)
tror att det går.
Varför skulle det inte gå?
Det är juh dator hårddiskar i xboxar redan & när man låter nån instalera en åt dig så är det vanliga dator hårddiskar som dom instalerar.
Du ska ha ett chipp som tillåter dig att göra det bara & segate & maxror är 2 av dom märken som är mest populära
LoL? den här var bäst hittils en x-box hd är presis som en pc hd....
själv har man en 160 gb i boxen.. En seagate, så funkar gör det.
↗ till inläggetLoL? den här var bäst hittils en x-box hd är presis som en pc hd....
De ä för f*n en vanlig hårddisk i en xbox.Enda skilnaden är att det är oftast större minne i en dator.
↗ till inläggetLoL? den här var bäst hittils en x-box hd är presis som en pc hd....
huh? och vad har hänt med dig da? va det inte det jag skrev? lr ?
det var ju det han sa.. <_<
Vadå. Ska man byta till en dator hårddisk bara för at få mer minne? Jag tycker att en x-box hårddisk har en massa minne.
Ja, men vill man lägga in andra saker som spel och film krävs det mer "kräm"...
↗ till inläggetJa, men vill man lägga in andra saker som spel och film krävs det mer "kräm"...
sorry men vad är "kräm"??
ojdå,sorry jag läste fel & så var jag inte på så bra humör när jag skrev det.Å inte är jag på bättre humör nu heller :(
↗ till inläggetnepp de går itte för de är olika + att man måste ha chipat x-boxkan man använda data hårddiskar till ett xbox eller måste det vara speciella hårdiskar till ett xbox?
asså ja tycker värkligen att du ska chipa ditt :rambo: x-box o ha hårddisk om du nu har x-box
nepp de går itte för de är olika + att man måste ha chipat x-box
ee har du inte läst föregående eller ??
vi har konstaterat att det går... :blink:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in