Hej!
Du ska jag göra en Horde. Jag ska vara Orc. Men jag vet inte vilken klass jag ska vara. Jag har funderat på hunter.
Hej!
Du ska jag göra en Horde. Jag ska vara Orc. Men jag vet inte vilken klass jag ska vara. Jag har funderat på hunter.
Jag Tycker Du Ska Tá Hunter för den e bra men vänta på lite mera svar så ska du nog få fram det :)
Ok
Warlock är verkligen något att hänga i julgranen.
Orc 'locks får ju bonus på sina pets och allt.
Shamans for teh win.
Nu vart det lite svårare ;P
Du ska ju vara en Shaman! Dom äger! :)
Shaman!!!
Hunter :P
Asså Shaman e urgrymma.. Hyffsad Meelee,defence,magic,healing och totems.
Vad mer kan du begära?
ta det du känner för
Verkar som att man ska ta shaman. Men nu är den stora frågan ska jag vara Orc eller Tauren shaman?
Troll.. :D
Dom rör sig skönt.. :D
Annars: Tauren..
om du ska vara shaman ...var tauren.....lr..det är så många som är det...va orc i så fall
troll :D
Gör en horde på laughing skull vettja, privva mig ingame, heter expal. c=
shamaner är inte viktiga och inte heller hunters.. var nåt viktigt som du kan använda dig av sen i raid instancer som typ warriors. du kanske blir main tank i nåt stort guild med MC och BWL raids ;) låter nice va? eller priest dom får mycket grupper. :P
NEJ BARA ORC LR TAUREN! (Inte troll)
↗ till inläggetshamaner är inte viktiga och inte heller hunters.. var nåt viktigt som du kan använda dig av sen i raid instancer som typ warriors. du kanske blir main tank i nåt stort guild med MC och BWL raids ;) låter nice va? eller priest dom får mycket grupper. :P
Nja, har spelat en warrior tröttnade på 20...
EDIT:Det kanske du har rätt i... Men shamans är roliga att spela... Annars så e jag van med att kunna heala mig (Paladin på Darksorrow)
EDIT2:Förlåt mig, glömde fråga vilken sevrer jag ska köra på...
dragonmaw =) skit bra server. en av dom bästa horde servarna i europa
Hmmm... Sen e man ju van vid att ha andra rasers mount... Tauren kan ju inte rida dem så troligen orc...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in