ok. Nu återkommer den årliga frågan ....
Vilket/Vilken Spel/Mjukvara ska man önska sig???
ok. Nu återkommer den årliga frågan ....
Vilket/Vilken Spel/Mjukvara ska man önska sig???
Finns bara ett vettigt svar: XBOX 360 med alla tillsattser och Live. Sen spel till den oxå såklart
Mm, många som får Xbox för 4000:- + ett spel får ca. 600:- + Live! Gold för typ 500:- sen typ 100:- i månaden...
[EDIT] Totalt: 5100:- och då har jag inte räknat med månads kostnaderna med Live!.
Är det måndagskonstnad på Live? :huh:, betalar man inte ett paket för 3-4 månader denna generation?
↗ till inläggetexakt det ända vettiga svaretFinns bara ett vettigt svar: XBOX 360 med alla tillsattser och Live. Sen spel till den oxå såklart
Du önska dig X-box 360! Du kommer nog att bli väldigt nöjd. :)
Som haggen säger man ska önska sig ett Xbox 360 :D. Och givetvis ett par fina spel till det också, så väll Xbox som Xbox 360 spel :).
mmmmm det äger nog med x 360
Xbox 360 eller så önskar du dig spel till din gamla Xbox.
men kom igen en xbox 360 kostar 4000kr + 1 spel som kostar 700kr blir det 4700kr hur f*n ska mina föräldrar ha råd, asså det e RENA RÅNET.
↗ till inläggetJag vet. Det är väldigt dyrt. Men man kan ju önska sig pengar av släkten. :)men kom igen en xbox 360 kostar 4000kr + 1 spel som kostar 700kr blir det 4700kr hur f*n ska mina föräldrar ha råd, asså det e RENA RÅNET.
Håller med ....
man kan ju önska sig en sak av alla tillsammans (och kanske lägga till lit egna pengar :D)
↗ till inläggetmen kom igen en xbox 360 kostar 4000kr + 1 spel som kostar 700kr blir det 4700kr hur f*n ska mina föräldrar ha råd, asså det e RENA RÅNET.
sen måste man ju ha live oxå...
du får live till xboxet för 4000 om du inte3 ska ha live kostar 360 3000
Ja man vill ju ha dem bästa grejorna på sin Xbox 360.
sen ska man ju chippa den osså...
kan man bara ha 2 kontroller i original boxen??
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in