💬
Logga in
Fuska.se

Gamemaker

125 svar · startad

Bra sagt. trots att jag bär ansvaret för vissa "dumma" inlägg så tycker jag detta borde få ett slut.

12 Nov 2005
Nivå 2 · Novis

http://www.spelsajten.net/forum/index.php?...type=post&id=24

här är ett spel visrerligen långt från klart enklast är att köra mot någon på nätvärket klika på tcp/ip och skriv den som skapade spelets ip den andra som skapade behöver bara tryka ok

13 Nov 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

här är ett spel visrerligen långt från klart enklast är att köra mot någon på nätvärket klika på tcp/ip och skriv den som skapade spelets ip den andra som skapade behöver bara tryka ok

OMg, går du verkligen i skolan...

ANVÄND SKILJETECKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

den här tråden spårar veeeeeeeerkligen ut. :blink:

14 Nov 2005
Nivå 2 · Novis

finns det några guider för att göra spel på game maker: O.o

vill gärna ha svar! :P

Nivå 2 · Novis

Ja det finns ett par riktigt bra på game makers hemsida www.gamemaker.nl fast på engelska

0.7 av mit senaste spel http://www.spelsajten.net/forum/index.php?...type=post&id=36

Senast ändrad:

15 Nov 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Hur får jag programmet game maker? :lol:

Jag kanske är dum men vad är en lib?

17 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

det är onödigt att rätta folk det gör dom bara arga och så får det tråden att spåra utt

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

gförlåt för dubel medelande

Senast ändrad:

18 Nov 2005

HALLO! Du kanske inte märkt det, men denna tråden spårade ut för länge sen.

:P :P :P

Nivå 7 · Fuskare

MEN HÅLL TYST OM DITT "Denna tråd har spårat ur skapa en ny-ämne"!

OM DU VILL HA EN NY GAMEMAKER TRÅD SÅ SKAPA EN!! MEN DEN KOMMER LÅSAS!! lalle kalle ditt spel var bra.

21 Nov 2005

men jag har game maker och jag vet inte ens hur man gör ett spel och visa up en bild där vart alla programen gör och sånt snälla och jag vet inte när jag är klar med ett spel i game maker sen ska jag läga in den på internet så alla andra kan också köra mitt spel hur gör man det och vart laddar man ner rpg maker skicka in länk ok :visslar: :rambo: :ph34r:

↗ till inlägget

Inte för att skryta, men jag har gjort grymma spel i RPG Maker, kunde kanske lägga upp det/dom här med ? ;)

Mitt Ultra Underworlds är inte så mycket att komma med, men jag ska hitta skivan där jag sparat det så ska jag lägga upp det snarast.

men jag har game maker och jag vet inte ens hur man gör ett spel och visa up en bild där vart alla programen gör och sånt snälla och jag vet inte när jag är klar med ett spel i game maker sen ska jag läga in den på internet så alla andra kan också köra mitt spel hur gör man det och vart laddar man ner rpg maker skicka in länk ok :visslar: :rambo: :ph34r:

MEN HÅLL TYST OM DITT "Denna tråd har spårat ur skapa en ny-ämne"!

OM DU VILL HA EN NY GAMEMAKER TRÅD SÅ SKAPA EN!! MEN DEN KOMMER LÅSAS!! lalle kalle ditt spel var bra.

Eric H, du skulle lika gärna kunna ******* *********''.

Du ska väl skita i om jag tycker den här tråden spårat ut pga såndana som du!

Denna tråd borde vara en tråd där man kan lägga upp sina spel och andra kommenterar dom.

Inte en tråd med en massa mellan snack!

Senast ändrad:

22 Nov 2005
Nivå 7 · Fuskare

Lägg av med mellansnack själv då!!! Om du verkligen vill att någon inte ska bry sig om det så skriv det inte då!!! Jag börjar hålla med Fusk katten: Du är bara ute efter Fm och föresten skriver du ONÖDIGA inlägg.

LoL, skriver jag onödiga inlägg? Jag försöker bara hålla denna tråd i kurs.

Så seriöst talat, sluta nu...

Nivå 1 · Novis

Kan någon säga vad en lib är?!

Nivå 3 · Lärling

Ta det ii ett annat ämne tack!

23 Nov 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

En lib är en samling koder kan man säga. Game Maker måste ha de för att programmet ska fungera.

↗ till inlägget

Orka med fusk på ett sånt spel då?

Du läser knasen elle hur?

fast dom e jätte kul :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in