💬
Logga in
Fuska.se

Gamemaker

125 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare

Men jag hoppas någon kommer med ett spel snart. I Fuska Mynt Forumet har jag startat en tävling där jag vill ha ett Zelda Rpg spel. Gjort i Gamemaker eller Rpg maker. Pris har jag inte bestämt än.

Om ni vill delta så tryck HÄR

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Mitt spel "Bollen" Första jag gjorde och "klar" På en halvtimme,

Det är bara en demo, men ganska kul när man har tråkigt. Testa =D

6 Nov 2005
Nivå 7 · Fuskare

Men du har ju ingen länk till det

Nivå 2 · Novis

här länken fungerar inte även fast jag har kolat på det 3d i game maker blir inte snygt ska ja varna för

Nivå 1 · Novis

hmmm asså jag fattar inte typ alla säger testa mitt och så vidare men inga har ju länkar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<---lite måga

Nivå 2 · Novis

altså jag syftade inte på min egna länk

*altså* *kolat* *snygt*

Liksom, nån behöver öva stavning...

Föresten, ingen behöver posta länk här...Man kan bara berätta om sitt spel..

Nivå 1 · Novis

Hmm jag trodde det här va om RPG-Maker och Game-Mamker inte nån j*vla stavnings lektion! <_< <_<

Mm, håller med, förlåt.

Nivå 2 · Novis

Jag satt vid modem internet och den var för stor.

Ps, gå inte off topic, svär inte och sluta kränka, det är mot reglerna, och varför Moderatorerna eller admin inte bryr sig kan ingen göra åt. Tro mig, jag har försökt, dom säger bara "Bry dig inte" eller "Det får du reda ut själv"

Men iaf så var det bara en demo men ska fortsätta och bränna det o sälja för 5 spänn som går dels till en sida som snart ska födas. Och lite går till tillverkaren "Jag =D".

Så ha de bra =D //Andersffs

7 Nov 2005
Nivå 2 · Novis

snakar du om dit eget spel eller formulera lite bätre tack

8 Nov 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

snakar du om dit eget spel eller formulera lite bätre tack

Ja jag pratade om mitt.. Sorry om ni inte fattade, ska bättra mig. =D

10 Nov 2005
Nivå 7 · Fuskare

Men ska du sälja din demo för 5 kr? Varför bara inte lägga upp det om det bara är en DEMO?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det undrar jag också.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Jag håller på med ett Zelda spel. Ett till Oracle zelda fast mycket mer likt OoT (Ocarina of Time). Spelet heter Zelda Oracle of Triforce.

Och love_game: Zelda Spelet var en Demo. En demo ÄR att man bara kan gå runt (Om man visserliggen inte tar med ett pallatts).

Eric H, Där har du helt fel. Ett demo måste inte vara att man bara går runt... Demo är en förkortning av ordet demonstration. Man demonstrerar spelet. Då går man inte bara runt, man får testa på funktionerna! Sluta vara så uppkäftig dessutom när du har fel!

LoL, alla (nästan alla insåg jag just) vet ju att ett demo inte betyder att man bara kan gå runt.

Och det måste tillexempel inte vara "Ett" demo, det kan vara flera.

Som sagt betyder det demonstration, man demonstreran något.

Så jag kan ha ett demo i grafik, ett i ljud, och ett i story... Tillexempel.

Nivå 2 · Novis

(OMG) Hela spelet.

Men iaf så var det bara en demo men ska fortsätta och bränna det o sälja för 5 spänn som går dels till en sida som snart ska födas. Och lite går till tillverkaren "Jag =D".

Men iaf så var det bara en demo "Men ska fortsätta" och brän....

Jag skulle heller inte förstå =P Sorry!..

Senast ändrad:

11 Nov 2005
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag håller på med ett Zelda spel. Ett till Oracle zelda fast mycket mer likt OoT (Ocarina of Time). Spelet heter Zelda Oracle of Triforce.

Och love_game: Zelda Spelet var en Demo. En demo ÄR att man bara kan gå runt (Om man visserliggen inte tar med ett pallatts).

Uppkäftig? Om du tycker att jag är uppkäftig så har du nog aldrig sett någon som dej själv. Och dessutom så tycker jag att du tar i lite väl. Om jag trodde något som var fel så "en sen?"? Du ska nog ta att hålla tyst lite för du har också fel på en del saker "mm"...

Titta vem det är som pratat, herr "Jag är bra och alla andra dåliga"

Nivå 3 · Lärling

f*n vilket j*vla wainande i denna tråd.

Den borde ju verkligen bli låst.

Det är endast två stycken som kan hålla sig till ämnet. Tråden är till för att lägga upp sina spel som man själv har gjort, inte waina om massa annat...

Är det ingen moderator som har lite vett och kan låsa tråden, eller bara rensa upp bland alla korkade inlägg... ^^

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in