💬
Logga in
Fuska.se

Na Va Boring Det Är Med Skolan

28 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

men jag minns att för 2-3 månader sen hacka jag mig in på min skolas nätverk och sänkte allas betyg till g- och satte mvg+ på mitt eget betyg och när läraren kom och dela ut var han förvånad över vad han hade skrivit men han va så j*vla dum och lita på datorn så jag fick mvg+ i matte + alla andra tänkbara ämnen

jag tog också bort det j*vla sid firewallen så jag kunde surfa vart jag ville min dom i kommunen min upptäckte att nån hade öppnat porten och då låste dom den och bytte port :( men jag hade kul medans den var öppen jag skolka i 3 timmar för att kunna genomföra en hel del grejer det var det kungligaste jag nånsin gort :D :cool: :evil:

Nice att få mvg+ i alla ämnen :D !!!!!!!!!!!!!!!

29 Nov 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Det finns bara en hake :S

Det är att lärarna förvarar inte betygen på skolans server...

De använder disketter för att sedan kunna skicka till kommunen.

Och så "byter" man inte portar... Man "stänger" en port. Så jag tror inte ett ord på vad du säger.

Och så vet dem nog att du inte har mvg i alla ämnen -.-

säkert att du lyckades med det <_<

Nivå 7 · Fuskare

lol...

Nivå 9 · Veteranfuskare

Vilken klass går du i ?

hmm jag skulle gissa på spamklassen

Nivå 10 · Veteranfuskare

Eeee..du tror du inte att läraren vet vad för betyg den själv har satt i sina egna ämnen?

Och plus,tror du inte att läraren blir förvånad att du har fårr MVG+ i alla ämnen och dem andra G-?

Så jag tror inte heller på det du skrev!

Nivå 12 · Mästerfuskare

finns bara ett ord för grider, lögnare

30 Nov 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare

Det var nog lite för bra för att vara sant ;) .

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Ja det lät faktist inte trovärdigt

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det finns bara en hake :S

Det är att lärarna förvarar inte betygen på skolans server...

De använder disketter för att sedan kunna skicka till kommunen.

Och så "byter" man inte portar... Man "stänger" en port. Så jag tror inte ett ord på vad du säger.

Och så vet dem nog att du inte har mvg i alla ämnen -.-

exakt, det finns ännnu en hake, du kan inte få - eller + på ett terminsbetyg.
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

men jag minns att för 2-3 månader sen hacka jag mig in på min  skolas nätverk och sänkte allas betyg till g- och satte mvg+    på mitt eget betyg och när läraren kom och dela ut var han förvånad över vad han hade skrivit men han va så j*vla dum och lita på datorn så jag fick mvg+ i matte + alla andra tänkbara ämnen

jag tog också bort det j*vla sid firewallen så jag kunde surfa vart jag ville min dom i kommunen min upptäckte att nån hade öppnat porten och då låste dom den och bytte port :( men jag hade kul medans den var öppen jag skolka i 3 timmar för att kunna genomföra en hel del grejer det var det kungligaste jag nånsin gort :D  :cool:  :evil:

Mkt svårt att tro på! ingen kommer tro på detta! ffs! :P

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #14

he he okej jag ljög men om det vore så så skule det vara :cool: att få mvg i alla ämnen vilka håller med om det gick at gö så?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jomenvisst skulle det vara härligt att få MVG i alla ämnen, men man har ju inte lärt sig så mkt, så det kommer gå piss i gymnasiet...

Desutom så vet lärarna exakt hur det går för en i skolan, eftersom det är dem som sätter betygen på dig.

Dessutom, om alla fick g- på alla ämnen så skulle alla få gå om klassen och du skulle sitta själv i nästa klass >_>, om du gick i åttan då.

1 Dec 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

he he okej jag ljög men om det vore så så skule det vara  :cool: att få mvg i alla ämnen vilka håller med om det gick at gö så?

jag går i 6:an men det e bara 2 år kvar tills alla betygen! :) :) :)

Nivå 1 · Novis

jäklar va chill de e nott ja hade velat göra :cool: t

5 Dec 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #19

imao jag håller på att göra ett virus nu som jag ska stoppa in på min skolas datorer den kommer att få datorerna att flippa ut och bli helknasiga :evil: men svara på min fråga i pc forumet där står den frågan jag undra :cool:

Senast ändrad:

6 Dec 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

men jag minns att för 2-3 månader sen hacka jag mig in på min  skolas nätverk och sänkte allas betyg till g- och satte mvg+    på mitt eget betyg och när läraren kom och dela ut var han förvånad över vad han hade skrivit men han va så j*vla dum och lita på datorn så jag fick mvg+ i matte + alla andra tänkbara ämnen

jag tog också bort det j*vla sid firewallen så jag kunde surfa vart jag ville min dom i kommunen min upptäckte att nån hade öppnat porten och då låste dom den och bytte port :( men jag hade kul medans den var öppen jag skolka i 3 timmar för att kunna genomföra en hel del grejer det var det kungligaste jag nånsin gort :D  :cool:  :evil:

Kanske inte det smartaste jag sett. Varför rörde du de andras betyg? Förstår du inte hur misstänksamt det blir?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in