💬
Logga in
Fuska.se

Filmer Blir Verklighet

16 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag sitter och kollar på Discovery channel just nu. Det handlar om rymdskepp och att frysa ner människor och leva upp dem senare. Älskar sånt här... Forskare har ju redan fryst ner en del människor som själva har anmält sig till det. Nu har en forskare testat att söva ner en råtta och sen frysa ner den så att allt stannar. Lite senare när råttan har blivit varmare och allt är normalt igen så lever råttan upp :cool: Det här är ju riktigt :cool:

Är det någon mer här på forumet som giller sånt här? SKRIV gjärna

Jag gör!

Jag älskar att se filmer där man fryser ner folk för att återuppväcka dem i en helt annan tid!

(Futurama är bättre än Simpsons)

Ja, det blir inte roligt att lämna alla sina bekanta när man fryser in sig, men tänk vad underbart det skulle vara att se och upptäcka jorden om, låt säg, 100 eller 1000 år.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ifall jorden är kvar om 100-1000 år.

Mitt råd till er:Ifall ni tänker på att frysa er,gör inte det!

Lev livet!

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #4

Skoj att det finns fler som gillar sånt här skit... Förresten, jag menar inte bara att frysa ner folk. Jag menar även rymdskepp och annat sånt som har med rymden att göra... Tror jag var lite otydlig först

5 Dec 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Skoj att det finns fler som gillar sånt här skit... Förresten, jag menar inte bara att frysa ner folk. Jag menar även rymdskepp och annat sånt som har med rymden att göra... Tror jag var lite otydlig först

`

jag tkr det är gryyymmmmt!

Men jag skullle aldrig fryst ner mig själv! jag ska ju bli rikare än bill gates!!

då ska jag leva livet!!!

Nivå 2 · Novis

Jag vet inte vad jag kan säga. Jag gillar egentligen inte sånt här, jag hade aldrig fryst ner mig.

6 Dec 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

lycka till...

Jag vill frysa ner mej :rolleyes: Seriöst!

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

lycka till?!?!?!?!?!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det var ett ironi seal team,alltså han menar att du aldrig kommer att lyckas,enligt honom.

Nivå 4 · Lärling

hehe..detta väcker goa gamla minnen. kommer ihåg när jag var mindre och ville bli nerfryst och upptinad typ vid år 2050.. bara för att se hur det ser ut då.. men nu när man har fattat och blivit större så vet man bara att det är en dröm..men aja.. vi får väl se om det blir verklighet eller inte.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Men tänk om du fryser ner dig själv till t.ex år 2100,tänk om jorden inte finns kvar då.

Då har du förlorat mer än halva livet(beror på hur gammal du är).

Som sagt,Lev livet!

Nivå 2 · Novis

Fusion, i såna fall kan han inte vakna då. Vad tjänar man på detta egentligen?

Nivå 10 · Veteranfuskare

I sånna fall,ingenting!

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Lev livet!

håller med fusion B)
18 Dec 2005
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #16

Just nu känns det som om jag skulle vilja bli nedfryst när jag är gammal och kan dö när som helst. I syfta för att hjälpa forskarna och för att få se den efter längtade framtiden (om den nu är bra).

7 Jan 2006
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Lev livet!

Håller med.

Lev livet och klaga inte på det. Ville du vara en djur ist för MÄNNISKA?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in